تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 21:05
1341 بازدید
کد خبر : 3412

مدیر بازرسی فرمانداری ری:

افتخار ما کمک به بازگشت اموال دولتی به بیت المال است

افتخار ما کمک به بازگشت اموال دولتی به بیت المال است
مدیر بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: افتخار ما جلوگیری از تضییع بیت المال و کمک به بازگشت اموال دولتی به بیت المال است.

آوای ری آنلاین: معصومه علیدخت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: افتخار نمی کنیم اگر تعداد شاکیان و پرونده هایمان زیاد باشد، افتخار می کنیم که توانستیم تعداد کثیری از آنها را با مشاوره و راهنمایی به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: اداره بازرسی شرح وظایف بسیار گسترده ای دارد که از موارد آن پاسخگویی به مردم، پیگیری شکایات، هماهنگ سازی ملاقات های مردمی فرمانداری، هماهنگی پاسخگویی برخط فرماندار در سامانه سامد است.

علیدخت اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته ۲۴۰ مورد شکایت مردمی را پاسخگو بودیم، پیگیر برگزاری سه جلسه حضور فرماندار در سامانه برخط ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و پاسخگویی به ۴۶ نفر از شهروندان را داشتیم.

مدیر بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری افزود: برگزاری جلسات دیدار مردمی چهره به چهره طی ۲۸ جلسه با ۳۱۱ نفر که به تعداد ۳۱۱ فقره با ادارات و نهادهای مرتبط برای پیگیری و رفع مسائل مکاتبه کردیم و سعی در برطرف سازی مشکلات شهروندان داشتیم.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره حقوقی به ۱۹۰ نفر از مراجعان و شهروندان را طی هشت ماه گذشته به ثبت رساندیم و برگزاری میز خدمت عمومی را در حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام را داشتیم.

علیدخت اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف ما ارزیابی عملکرد مدیران ادارات و ارزشیابی سالانه است که بر اساس آن مدیران ابقا و ارزیابی می شوند.

مدیر بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری یکی دیگر از اقدامات این اداره را بازدید سرزده از ادارات شهرستان خواند و گفت: گزارش بازدیدهای سرزده که طی سال به صورت مکرر انجام می شود، به ادارات بازرسی در استان تهران ارسال می کنیم. وی اذعان داشت: کار دیگری که فرمانداری به عنوان نخستین فرمانداری استان انجام داد، بحث بازدید های مشترک به سر تیمی بازرسان فرمانداری ری بود.

علیدخت اعلام کرد: یکی از این اقدامات بازرسی از کشتارگاه های دام سنگین در سطح شهرستان که باعث تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و رساندن جنس با کیفیت به دست شهروندان بود، کاری که در استان تهران نیز مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

مدیر بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: طی هشت ماه گذشته ۶ مرحله بازدید از کشتارگاه ها، ۶ مرحله بازدید و بازرسی از انبارهای سطح شهرستان برای جلوگیری از احتکار ، رستوران ها و مراکز طبخ غذا ۲۵ مورد طی ۶ مرحله و در ادامه ۶ مرحله از کشتارگاه های طیور و ۹ مورد از دستگاه های اجرایی ثبت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار