تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 6:33
2058 بازدید
کد خبر : 2644

بخشدار کهریزک:

سلامتی مردم خط قرمز است

سلامتی مردم خط قرمز است
بخشدار کهریزک درپی کشف مقادیر گوشت مرغ فاسد ،گفت: مجموعه بخشداری کهریزک و حوزه حاکمیتی شهرستان ری هیچ‌گونه مماشاتی در مسئله سلامت مردم ندارند و خاطیان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد چرا که سلامت و جان مردم خط قرمز ماست.

امین بابایی با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلو مرغ فاقد هویت و فاسد در گشت‌های مشترک اخیر افزود: به تازگی در جریان گشت‌های مشترک بازرسی از صنوف، یکی از واحدهای توزیع گوشت کهریزک به دلیل وجود ۳۰۰ کیلوگرم قطعات مرغ فاقد هویت و فاسد شناسایی و ضمن امحاء موارد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار داشت: با انتشار و انعکاس خبر مربوط به این تخلف مستند برخی رسانه‌های فاقد مجوز و بی‌هویت دست به فرافکنی، سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب زدند.

بابایی تصریح کرد: به این دست رسانه‌ها هشدار می‌دهم که مجموعه بخشداری کهریزک و حوزه حاکمیتی شهرستان ری هیچ‌گونه مماشاتی در مسئله سلامت مردم ندارند.

بخشدار کهریزک اعلام کرد: توصیه می‌شود افراد در چنین موضوعات حساسی که گره به جان مردم خورده است از جانب داری ناحق و اظهار نظرات غیر کارشناسی و بی پایه و اساس پرهیز کنند و افکار عمومی را منحرف نسازند چرا که نقش بخشداری یک نقش نظارتی و حاکمیتی بوده، اقدامات انجام شده زیر نظر حوزه دامپزشکی شهرستان ری و با حضور رئیس این مجموعه و احکام قضایی صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار