تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 21:10
2530 بازدید
کد خبر : 3415

فرماندار ویژه شهرستان ری پیگیر مشکلات اهالی روستای تورقوزآباد بخش کهریزک شد

فرماندار ویژه شهرستان ری پیگیر مشکلات اهالی روستای تورقوزآباد بخش کهریزک شد
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جریان بازدید از روستای تورقوزآباد مشکل تردد و دسترسی اهالی این روستا و روستاهای اطراف آن را بررسی کرد.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در جریان بازدید از این روستا و روستاهای اطراف بخش کهریزک، در جریان مشکل تردد اهالی این روستاها به سمت شهرهای کهریزک و باقر شهر قرار گرفت.

به گفته حسین هیبدی دهیار روستای تورقوزآباد، این منطقه دارای ۱۲ دستگاه اتوبوس بود که طی سالیان گذشته فرسوده شده و اکنون فقط چهار دستگاه اتوبوس کار جابجایی اهالی این روستاها را انجام می دهد.

وی افزود: مسیر روستاهای تورقوزآباد به ترتیب به سمت قلعه پروان، عبدل آباد، مهدی آباد، شور آباد، صادق آباد، شهرک امام حسن (ع)، اسماعیل آباد، قلعه شیخ و کهریزک تا مترو با کمک این اتوبوس ها برای اهالی روستاها هموار می شود ولی اکنون مسیر ۱۵ دقیقه ای تردد، برای اهالی به ۲ ساعت تبدیل شده است.

وی یکی دیگر از مشکلات تردد در این مسیرها را آسفالت نبودن و ناهمواری یک کیلومتر از مسیر پنج کیلومتری به سمت شهر کهریزک دانست که فاقد روشنایی و امنیت مناسب بوده و از نقاط حادثه خیز به شمار می آید.

علی کلهر شهردار کهریزک نیز در همین زمینه مسئولیت تأمین اتوبوس ها را مربوط به شهرداری تهران اعلام کرد و گفت: شهرداری کهریزک خود فاقد سازمان اتوبوسرانی است و اهالی آن از طریق سامانه های تاکسی و ون جابجا می شوند.

وی اضافه کرد: اتوبوس های روستاهای اطراف از طرف شهرداری تهران برای جبران سر ریز مشکلات پایتخت به شهرستان ری تامین شده بود و اکنون نیز شهرداری تهران باید پاسخگو باشد.

کلهر اعلام کرد: در خصوص مسیر یک کیلومتری آسفالت نشده در میان شهر کهریزک و این روستاها، فقط ۵۰۰ متر آن در حریم شهر کهریزک قرار دارد که با اعتبار سال آتی اصلاح و ترمیم خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار