تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 23:43
1421 بازدید
کد خبر : 3625

در پی حذف نام "ری" زمانی تاکید کرد:

فراموش نکنیم، ری قبله تهران است

فراموش نکنیم، ری قبله تهران است
در پی حذف نام "ری" از تابلوی شورای شهر تهران، ری، تجربش و شمیرانات حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فراموش نکنیم، ری قبله تهران است.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در یک گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری برنا، شهرری را قبله تهران و لنگرگاه فرهنگی تهران بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری همیشه به شهرری نگاه ویژه دارند، چرا که وجود بارگاه ملکوتی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) این شهرستان، استان تهران را نورانی کرده است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: زیبایی تابلوی شورای شهر تهران به این است که آرم قبله تهران یعنی نام “ری” در آن گنجانده شود که در غیراینصورت این تابلو بدون نام “ری” هیچ جهت نمایی ندارد.

قابل توجه است در این گفتگو زمانی اشاره کرد: نگاه شهردار تهران به “ری” بسیار ویژه است به طوری که ایشان شخصا در چند پروژه مهم از جمله محله نفرآباد، ایوان ری و موزه کارخانه سیمان ری حضور یافت و قول هرگونه همکاری در جهت رشد و تعالی بیشتر “ری” را به بنده داده‌اند.

معاون استاندار تهران در نهایت خاطر نشان کرد: قطع به یقین موضوع حذف نام “ری” را از مجاری قانونی به خصوص از ریاست محترم شورای شهر تهران، ری، تجربش و شمیرانات مجدانه پیگیری خواهم  نمود تا نام “ری” مانند همیشه زنده بماند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار