تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اسفند 1401 - 23:39

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اختصاص پنج میلیارد تومان برای احداث همراه سرای بیمارستان هفتم تیر واقع در منطقه ۲۰ موافقت کردند.

آوای ری آنلاین: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورا بررسی بودجه سال آینده مناطق شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که در همین راستا احمدصادقی در خصوص بودجه منطقه ۲۰ شهرداری تهران گفت: متأسفانه در بودجه اختصاص اعتبار به ساخت همراه سرای منطقه ۲۰ برای بیمارستان هفتم تیر و همچنین سایت پرنده نگاری در این منطقه که مربوط به مهاجرت لک لک‌ها به شهرری بوده است، حذف شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مبادی ورودی شهر تهران در منطقه ۲۰ قرار گرفته است و تصادفات جاده‌ای مصدومانش به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل می‌شود نیاز است که حتما برای این بیمارستان در منطقه همراه سرایی احداث شود و از سویی دیگر لک لک‌های شهر ری از گذشته معروف بوده که از کشورهای مختلف به این منطقه می‌آمدند و برای احیای این موضوع از سال گذشته اقداماتی آغاز شده که اعتبار آن متاسفانه در بودجه سال آینده حذف شده است.

صادقی تاکید کرد: بر همین اساس پیشنهاد قرار دادن بودجه برای احداث سایت برای لک لک‌ها با عنوان سایت پرنده نگاری به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین اختصاص پنج میلیارد تومان برای ساخت همراه سرای بیمارستان هفتم تیر واقع در منطقه ۲۰ را ارائه می‌کنم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان برای احداث همراه سرای بیمارستان هفتم تیر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای سایت پرنده نگاری در منطقه ۲۰ موافقت کردند.

درود برشرفت جناب آقای دکتر احمد صادقی فرزند باغیرت و برومند شهرری

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار