تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 9:10
1229 بازدید
کد خبر : 994

حسین توکلی کجانی:

منابع ارزش افزوده، شهرستان ری را به کارگاه طرح‌های عمرانی تبدیل کرده است

منابع ارزش افزوده، شهرستان ری را به کارگاه طرح‌های عمرانی تبدیل کرده است
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه طرح های خوبی در حوزه‌های بهداشت، درمان، امنیت، راه، آب شرب و سایر حوزه ها در این شهرستان در حال اجرا است، گفت: منابع ارزش افزوده، شهرستان ری را به یک کارگاه بزرگ طرح های عمرانی و خدماتی تبدیل کرده است.

حسین توکلی کجانی در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان تهران از طرح‌های نیمه تمام عمرانی و خدماتی ارزش افزوده شهرستان ری، اظهار داشت: مجوز دیوان محاسبات استان تهران به فرمانداری ری در خصوص استفاده از منابع ارزش افزوده در طرح‌های مختلف عمرانی باعث شده است که امروز شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی در پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به همراهی خوب دستگاه‌های نظارتی در پیش برد اهداف طرح‌های ارزش افزوده شهرستان ری، عنوان کرد: اگر این همراهی خوب و سازنده نبود امروز شاهد انجام انواع طرح های عمرانی در شهرستان ری نبودیم.

توکلی اضافه کرد: حوزه درمان شهرستان ری با ساخت و آغاز به کار ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی و خرید تجهیزاتی مانند ۲ دستگاه ام آر آی و دستگاه سی تی اسکن با ارز دولتی ۴۲۰۰تومانی به زودی متحول می‌شود.

این مسئول به احداث ساختمان جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر و اورژانس ۵۰ تخت خوابی آن اشاره و بیان کرد: هم اکنون ساختمان جدید این بیمارستان پیشرفت خوبی داشته ولی متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها ساختمان ۵۰ تخت خوابی آن پیشرفتی نکرده است که امیدواریم با ورود دیوان محاسبات استان به این کار شاهد تسریع در روند آن باشیم.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: دیوان محاسبات استان تهران با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند نقش بسزایی در انجام طرح‌های مختلف داشته باشد که باید از آن در جهت خدمت به مردم استفاده کرد.

توکلی با بیان اینکه هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و شفافیت می‌تواند موجب تسریع در انجام طرح‌های مورد نیاز مردم شود،  افزود: سرعت و دقت در انجام طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

ابراهیم نامداری مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران به همراه حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری امروز با حضور در این شهرستان از روند اجرایی ۲۰ طرح نیمه تمام عمرانی، خدماتی، بهداشتی که با اعتبارات ارزش افزوده در حال ساخت و تکمیل هستند،  از طرح های بازدید کرد و از نزدیک در جریان هزینه کرد منابع قرار گرفت.

بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، فیروزآباد، درمانگاه شهید نبوی، ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان ری، زمین جدید دادگستری شهرستان ری، مصلای باقرشهر، ساختمان جدید سپاه ناحیه روح الله باقر شهر و حضرت عبدالعظیم(ع)، جاده چرمشهر و برخی دیگر از جمله این طرح‌ هستند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار