تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 20:04
1490 بازدید
کد خبر : 3691

حسین خانی عنوان کرد:

شهرداری تهران در اجرای تعهدات خود نسبت به بخش فشافویه کم کاری می کند

شهرداری تهران در اجرای تعهدات خود نسبت به بخش فشافویه کم کاری می کند
بخشدار فشافویه: مطالبه گری با در نظر گرفتن منافع عمومی و اخلاق مداری موجب توسعه، پیشرفت و پویایی شهرها و روستاها می شود.

آوای ری آنلاین: نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری با حضور هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، بیگدلی رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه و نفر نایب رئیس شورای اسلامی بخش و عضو شورای اسلامی شهرستان ری در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: مطالبه گری با در نظر گرفتن منافع عمومی و اخلاق مداری موجب توسعه، پیشرفت و پویایی شهرها و روستاها می شود.

وی افزود: خبرنگاران در خط مقدم تحقق اهداف و سیاست های ارزشمند جهاد تبیین هستند.

حسین خانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر موضوع اطلاع رسانی دقیق و صحیح تاکید داشته و دارند و ضرورت دارد رهنمودهای ایشان در حوزه رسانه مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: بخش فشافویه دارای ظرفیت های فراوان گردشگری، صنعتی و کشاورزی است که نیازمند توجه ویژه به این بخش در حوزه زیرساخت ها می باشد. در بخش فشافویه تعداد قابل توجهی اتباع سکونت دارند که علی رغم استفاده اتباع از امکانات و سرانه های بخش، آمار آنان در سرشماری لحاظ نمی شود و اعتبارات برای اتباع درنظر نمی گیرند.

حسین خانی گفت: بخشی از مشکلات شهر تهران به بخش فشافویه منتقل شده و شهرداری تهران نیز تعهداتی را در متقبل شده تا در بخش فشافویه اجرا کند و مردم نیز در این خصوص مطالبه دارند.

بخشدار فشافویه افزود: از ابتدای سال جاری و نامگذاری رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۴۰۱ مبنی بر “تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین”، تحقق شعار سال در دستور کار بخشداری قرار گرفت و تا امروز از بیش از ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی بازدید شده و مشکلات آنان در راستای رفع موانع تولید به شهرستان و استان منعکس شده است.

وی گفت: با همکاری بنیاد برکت به روستاییان بخش فشافویه وام های مناسبی در راستای مهاجرت معکوس پرداخت شده است. یکی از موانع توسعه و پویایی روستاهای بخش فشافویه عدم بازنگری در طرح هادی روستاهاست و بایستی به این موضوع توجه ویژه شود.

حسین خانی اضافه کرد: با استفاده ظرفیت ها و مشارکت شورای اسلامی بخش فشافویه، دهیاران، خیرین و سازمان های مردم نهاد طرح رفع فقر مطلق در روستاهای تابعه بخش فشافویه اجرا شد.

وی در خصوص مطالبه مردم این بخش گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم ارتقای ساختار انتظامی بخش فشافویه بود که با پیگیری های صورت گرفته و همکاری شهرک صنعتی شمس آباد در خصوص واگذاری ساختمان، کلانتری دوم به بخش فشافویه اختصاص یافت و در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار کرد: بهره مندی سراسری بخش فشافویه از نعمت گاز در اولویت بخشداری فشافویه قرار دارد و در این راستا طرح گازرسانی به روستای قلعه محمدعلی خان و روستاهای محور چرمشهر در دستور کار قرار گرفته که با رفع موانع موجود و آغاز عملیات اجرایی، ظرف یکسال این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

حسین خانی در مورد پروژه های عمرانی این بخش گفت: با استفاده از ظرفیت ها و از محل اعتبارات شورای اسلامی بخش فشافویه، چندین طرح عمرانی و زیرساختی در روستاهای تابعه اجرا خواهد شد.

وی افزود: بخش فشافویه ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری دارد که یکی از این ظرفیت ها کاروانسرای کنارگرد است که بتازگی از ید متصرفین خارج و سند آن بنام اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران صادر شده که بزودی با تخصیص اعتبارات لازم، ضمن ایجاد اقامتگاه بومگردی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در این کاروانسرا برپا خواهد شد.

بخشدار فشافویه اضافه کرد: کمربندی شهر حسن آباد از مطالبات بحق مردم بخش فشافویه است که علی رغم اقداماتی که تاکنون صورت گرفته، اجرای این طرح نیازمند اعتبارات ملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار