تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 19:09
1389 بازدید
کد خبر : 1567

وعده شهردار قیامدشت به استاندار تهران برای ساخت ورزشگاه چند منظوره

وعده شهردار قیامدشت به استاندار تهران برای ساخت ورزشگاه چند منظوره
با حضور استاندار تهران در شهر قیامدشت، عملیات خشت گذاری سالن چند منظوره شهر قیامدشت آغاز شد.

در مراسمی که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور محسن منصوری، استاندار تهران، حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مشاورین و مدیران کل حراست و روابط عمومی استانداری تهران، امام جمعه، بخشدار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر،روسای ادارات شهر قیامدشت، معتمدین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، عملیات اجرایی سالن چند منظوره شهر قیامدشت با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز گردید.

حسین ترکاشوند، شهردار قیامدشت در این آیین به استاندار تهران وعده داد، این سالن ورزشی چندمنظوره به رشته های کشتی، رزمی، والیبال، بسکتبال، فوتبال و فوتسال اختصاص خواهد داشت در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۲۰۰ متر مربع در مدت زمان یکسال به اتمام رسد.

همچنین با حضور استاندار تهران بلوار ۹۲۰ متری آزادی شهر قیامدشت با اعتباری بالغ بر ۲۲۸میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح میدان شهرداری قیامدشت، ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی( ره) و آغاز بکار اداره ثبت اسناد و املاک شهر قیامدشت با حضور استاندار، مدیران کل کمیته امداد امام (ره) و ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز از دیگر پروژه های افتتاحی شهر قیامدشت در جشن های ملی ۱۴۰۰ بود.

به گفته ” وحید خسروآبادی”، رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت، استقرار ادارات شهر قیامدشت از دغدغه های اصلی اعضای پارلمان شهری است و در این راه از هیچ‌کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد بود.

عکاس: فاطمه داودی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار