تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 22:26
1498 بازدید
کد خبر : 3800

اجرای حکم تخریب ساختمان های فاقد مجوزهای قانونی

اجرای حکم تخریب ساختمان های فاقد مجوزهای قانونی
شهردار باقرشهر: مدیریت شهری با افراد سود جو در حفظ و حراست از حقوق شهروندان، هیچگونه تعارفی ندارد.

آوای ری آنلاین: تخریب تعداد ۱۰ ساختمان مسکونی که بدون اخذ مجوزهای قانونی در باقرشهر احداث شده بودند، با صدور رای قطعی تخریب کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و با حضور ریاست دادگاه بخش کهریزک، بخشدار کهریزک، شهردار باقرشهر، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری باقرشهر اجرا گردید.

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر گفت: این ساخت و ساز‌های غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل عدم رعایت اصول فنی و شهرسازی مشکلاتی از جمله تعرض به معابر عمومی را به همراه دارند.

شهردار باقرشهر افزود: پس از اخطار‌ و اقدامات اقناعی متعدد قبلی، با هماهنگی‌های بعمل آمده، برابر رای قطعی کمیسیون ماده صد و آرای قضایی، ۱۰ ملک دارای اضافه بنا و تخلفات ساختمانی که بدون مجوز در سطح شهر احداث شده بود، تخریب گردید.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۸ مورد ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته است.

دکتر قضاتلو اظهار داشت: مدیریت شهری با افراد سود جو در حفظ و حراست از حقوق شهروندان، هیچگونه تعارفی ندارد.

شهردار باقرشهر ضمن تشکر از همکاری نهادهای قضایی و انتظامی، به متخلفین هشدار داد که با تبعیت از قانون نسبت به پیگیری مطالبات خود از مسیر درست و قانونی اقدام نمایند.

امین بابایی بخشدار کهریزک از برخورد قاطع دستگاه های اجرایی بخش کهریزک با ساخت و سازهای غیر مجاز خبر داد و گفت: اغلب این ساختمان ها بدون نظارت و اخذ مجوزهای قانونی و به صورت غیر ایمن و برخلاف اصول فنی، بهداشتی و شهرسازی ساخته شده اند و ایستایی و استحکام لازم را نداشته و هیچگونه مقررات ایمنی و شهرسازی در آنها رعایت نشده است، بنابراین باید آراء قطعی تخریب کمیسیون ماده ۱۰۰ در مورد آنان اجرایی گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار