تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 9:53
166 بازدید
کد خبر : 5855

قدردانی رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران از برگزار کنندگان بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم

قدردانی رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران از برگزار کنندگان بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم

رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران در افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که در مشهد مقدس به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد، نکاتی را پیرامون این دوره از مسابقات برشمرد. به گزارش آوای ری- وحید عبیری گفت: از جوار

رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران در افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که در مشهد مقدس به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد، نکاتی را پیرامون این دوره از مسابقات برشمرد.

به گزارش آوای ری- وحید عبیری گفت: از جوار حرم پرفروغ امام هشتم امام رضا (ع) سلام و درود می فرستیم به پیشگاه مقدس امام زمان ارواحنا له الفدا، روح پرفتوح امام راحل و همه شهدا و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر می کنیم برای رهبر معظم انقلاب و همه خدمت گزاران راستین انقلاب و گرامی میداریم یاد و خاطره شهید جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و عرض تسلیت دارم به مناسبت شهادت مجاهد شهید اسماعیل هنیه که توسط رژیم غاصب صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد.
به نیابت از شرکت پالایش نفت تهران به عنوان میزبان این مسابقات عرض سلام و عرض خیر مقدم دارم خدمت همه شما شرکت کنندگان و متسابقین محترم. به قول سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شرط شهید شدن شهید بودن است. ایمان واقعی نه در زبان بلکه در عمیق ترین لایه های درونی انسان تبلور پیدا می‌کند.هرجا که نور نباشد تاریکی حکم فرما می شود.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر نقش پررنگ حافظان و قاریان قرآن کریم در جامعه بیان داشت: شما عزیزان که مفتخر به انس با قرآن کریم هستید هیچ وقت نباید در جامعه ، محیط زندگی و محل کار خود به ایفای نقش حداقلی اکتفا کنید. حضور پررنگ شما عزیزان در همه عرصه ها در دنیای رو به تاریکی امروز قطعا روشنی بخش و امید بخش خواهد بود. عبیری در پایان گفت: از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات که از هفته ها قبل جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات شبانه روز تلاش کرده اند صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم. امیدوارم دعای شما عزیزان همواره پشتوانه همکاران من در شرکت پالایش نفت تهران باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار