تاریخ انتشار : جمعه 4 آذر 1401 - 1:47
2379 بازدید
کد خبر : 3482

رضا فغانی

این صرفا یک آگهی است!!!

این صرفا یک آگهی است!!!
از عجایب و اتفاقاتی که این روزها شاهد آن هستیم، یک جریان باطل در تلاش هستند تا خدمات بی منت حمید زمانی فرماندار ری را نفی نمایند.

آوای ری آنلاین: این موضوع هر چند برای مخاطبان و اکثریت غریب به اتفاق مردم ری واضح و روشن می باشد ولی وظیفه رسانه ای ما حکم می کند تا باز هم بگویم تا شاید کسانی که خود را به خواب زده اند و تیشه به ریشه ری میزنند بیدار شوند.

۱- زیرگذر بهشت زهرا(س) که به گفته زکانی شهردار تهران ۹۵درصد کارهای عمرانی آن در گذشته انجام شده بود را به اسم نماینده خودتان مصادره کردید و انقدر این کار را بزرگ جلوه دادید که گویا ایشان خودشان بیل و کلنگ در دست گرفته و تمام زیر گذرها را حفاری کرده است.

۲- در اخباری که از نماینده خودتان منتشر می کنید بیشتر دقت کنید، زیرا گاها میخواهید وی را ناجی و نجات دهنده جان مردم ری نشان دهید که باز هم متاسفانه در فقره اهدای اتوبوس های فرسوده و مستهلک به مردم شریف حسن آباد فشافویه این دورغ پردازی ها و نیرنگ ها بر ملا شد.

۳- در خصوص عمران و نوسازی محله نفرآباد هم که سعی کردید همه کاره ایشان را با تمام توان و قوه نشان دهید، باز هم از آنجایی که همیشه حق بر باطل پیروز است، شکست خوردید و محله نفرآباد هنوز هم یک خرابه بیش نیست.

۴- در خصوص مشاوره های غلط رسانه ای و تشکیل یک گروه باطل هم موفق نبودید، زیرا به غیر از بدنام کردن نماینده خودتان هیچ کار مثبتی صورت نگرفت و فقط نفاق و دودستگی بین مسئولان را رواج دادید.

درپایان شاید برایتان سوال شده تیتر این مطلب چه ربطی به این موضوعات دارد. باید بگویم مرکز تخصصی چشم پزشکی نور را به شما عزیزان معرفی می کنم تا شاید با مراجعه به این مرکز شفا پیدا کنید و بینا شوید.

✍ رضا فغانی – مدیر مسئول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار