تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 0:21
469 بازدید
کد خبر : 4338

احداث شهرک دانش بنیان ها در بخش فشافویه

احداث شهرک دانش بنیان ها در بخش فشافویه
راه اندازی شهرک واحدهای تولیدی دانش بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس کمیسیون صنایع مجلس و فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش فشافویه بررسی و پیگیری می شود.

آوای ری آنلاین: راه اندازی شهرک دانش بنیان ها در کنار شهرک صنعتی شمس آباد با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دکتر دهقانی فیروزآبادی و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دکتر اکبری به همراهی حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش فشافویه شهرستان ری بررسی و پیگیری ویژه می شود.

به گفته حمید زمانی فرمانداری ویژه شهرستان ری با توجه به وجود شهرک صنعتی شمس آباد در این بخش استقرار شهرک دانش بنیان ها می تواند در انتقال تجربیات برخورداری از فناوری های نوین به واحدهای صنعتی دیگر موثر و نقش آفرین باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین اضافه کرد این تصمیم بر اساس سخنرانی نخستین روز سال جاری از سوی رهبر انقلاب مبنی بر بهره گیری از توانمندی بخش خصوصی در فعالیت‌های مختلف از جمله راه اندازی شهرک های دانش بنیان گرفته شد.

وی اعلام کرد: هم اکنون در شهرک صنعتی شمس آباد که در بخش فشافویه فعالیت می کند تعدادی از واحدهای صنعتی دانش بنیان مستقر هستند که از دانش روز در بخش‌های مختلف برخوردارند و قطعاً مشارکت این واحدها در انتقال فناوری های جدید به دیگر صنایع بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص نتیجه بازدید امروز معاون رئیس‌جمهور و رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: محل تعیین شده برای استقرار شهرک دانش بنیان ها مورد تایید ایشان قرار گرفت و از راه اندازی چنین شهرکی حمایت کردند و خواستار تسریع در پیگیری اجرای آن شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار