تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 16:06
420 بازدید
کد خبر : 4239

سرپرست بخشداری کهریزک:

در انقلاب اسلامی تودیع و معارفه‌ای نداریم

در انقلاب اسلامی تودیع و معارفه‌ای نداریم
هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک در این مراسم گفت: در انقلاب اسلامی تودیع و معارفه نداریم بلکه سنگر خدمت تغییر می‌کند و بخشدار سابق در مسئولیت خطیر دیگری ایفای نقش می‌کنند و دیگر مسئولینی که در مجموعه انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا نفس می‌کشند.

آوای ری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در مراسم معارفه بخشدار جدید کهریزک گفت: در ۳ سالی که بخشدار سابق کهریزک در مسائل اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و دیگر ابعاد در جهت پیشرفت تلاش کردند با یاری خداوند شاهد موفقیت‌های چشمگیری بودیم.

امام جمعه بخش کهریزک مطرح نمود: در مسئله زیست محیطی گام‌های موثری را برداشتند و جز تشکر کاری از دست ما در مقابل زحمات ایشان برنمی‌آید و همچنین با حضور آقای زمانی در شهرستان خوشبختانه اقدامات موثری صورت گرفته و جای تقدیر دارد.

وی افزود: با آرزوی موفقیت برای بخشدار سابق ارتباط آقای بابایی با بخش و مسئولین قطع نخواهد شد؛ بخشی از کار را قبلی‌ها انجام دادند و بخشی را آقای بادلی سکاندار جدید بخشداری کهریزک و مسئولین انجام خواهند داد و ما در کنار شما هستیم برای انجام امور خطیر بخش کهریزک.

حجت الاسلام استیری خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته با مسئولان مختلف کار کردیم و تمام تلاش ما همراهی برای انجام کار مردم بوده و نفع آن بدون هیچ منتی باید برای مردم باشد.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: خدا را شاکرم در زمان استقرار یکی از بهترین دولت‌ها پس از انقلاب اسلامی توفیق خدمت به مردم شهرستان ری برای بنده میسر شد.

زمانی گفت: امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند مدیران قوی افراد قوی و مدیران ضعیف افراد ضعیف را برای خود انتخاب می‌کنند؛ با صدایی بلند افتخار می‌کنم بهترین افرادی را که می‌توانستم برای خدمت به مردم پای کار بیاورم منصوب کرده و همه‌ی این افراد توان تصدی مسئولیت‌های بالاتر از این را نیز دارند.

وی یادآورشد: برای ارزیابی هر شخصی می‌بایستی یک سوال را پاسخ دهیم، وضعیت قبل از حضور و بعد از آن چگونه بوده و در این صورت عدالت را اجرا کرده‌ایم.

زمانی اظهار داشت: با استدعایی که از آقای استاندار کردیم شخصی به عنوان بخشدار کهریزک انتخاب شد که با توجه به حضور در شجره طیبه بسیج و شناخت قبلی می‌تواند در این بخش خاص و استراتژیک خدمت کند.

فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: در استان تهران هیچ بخشی به عظمت بخش کهریزک وجود نداشته و باید کار در این بخش مهم با جدیت پیش برود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اسقبال مردمی از رئیس جمهور در شهرری خاطر نشان کرد: این استقبال باشکوه موفقیتی بزرگ برای شهرستان ری بوده و با دستور و تاکید رئیس جمهور کار با قوت در این شهرستان برای خدمت به مردم ادامه دارد.

زمانی یادآور شد: برخی نظریه‌ی زمستان سرد اروپا و زمستان گرم شهرری را دادند که پیش‌بینی‌ها به خوبی پیشرفت و با حضور استاندار تهران، فرمانداران و بخشداران استان تهران در ری، تحسین وزیر کشور، حضور وزیر کشور در بین مردم و منحصر بودن این حرکت به موجب عبور از میان جمعیت افتخاری برای ما و شهرری است.

زمانی تصریح کرد: عملکرد ما توسط رییس جمهور تایید و گرمای این زمستان با حضور رییس جمهور تکمیل شده و ما همینطور با قدرت ادامه خواهیم داد.

هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک نیز در این مراسم گفت: خداوند را بابت حسن اعتماد استاندار تهران و تایید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری بابت اعطای این مسئولیت خطیر شاکرم، امیدوارم شرمنده‌ی اهل بیت علیه السلام، امامین انقلاب، مردم و مسئولین نشوم.

بادلی ادامه داد: در انقلاب اسلامی تودیع و معارفه نداریم بلکه سنگر خدمت تغییر می‌کند و بخشدار سابق در مسئولیت خطیر دیگری ایفای نقش می‌کنند و دیگر مسئولینی که در مجموعه انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا نفس می‌کشند.

وی افزود: علمدار شهرستان ما فرماندار است و وظیفه کمک به وی را دارم و یاری فرماندار کمک به دولت سیزدهم است.

سرپرست بخشداری کهریزک گفت: از ظرفیت گروه‌های جهادی خواهر و برادر استقبال می‌کنیم و همچنین از اصحاب رسانه و خبرنگاران تقاضای نقد منصفانه و منطقی داریم به طوری که دیگران در بیرون کشور به ما انتقادی نابجا نکنند.

بادلی تاکید داشت: تمامی فرمایشان رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر به منصه‌ی ظهور رسیده و آخرین کلام ایشان تا اینجا، در حال تحقق بوده و اسراییل شاهد ناآرامی است؛ پیش‌بینی ایشان در رابطه با آینده ۲۵ ساله محقق شده و صهیونیست در حال تمنا از جمهوری اسلامی برای کوتاه آمدن است.

امین بابایی بخشدار سابق کهریزک نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد از سه سال تصدی خود در ابن پست گفت: این بخش از مناطق استراتژیک در کشور است و ویژگی‌‌های منحصر به خود را دارد از همین رو رویکرد خاصی در خدمت‌رسانی به مردم می‌طلبد.

وی یادآورشد: طی ۳ سال گذشته ۴۷۰ قلع و قمع ابنیه غیرمجاز و آزادسازی ۴۸.۴۳ هکتار اراضی ملی را داشتیم و نیازمند حمایت حوزه حاکمیتی برای مدیریت ساخت و سازها بودیم.

بابایی با اشاره به تحقق ۹۲۵ میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی در حوزه‌ راه‌سازی و مدرسه‌سازی اضافه کرد: مجموعه بخشداری در زمینه درآمدی کار دشواری دارد و در سال ۹۹ درآمد ۱۵ میلیارد تومان، ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان و امسال به دلیل چالش‌های اقتصادی ۱۴ میلیارد تومان کسب درآمد داشتیم.

در پایان این مراسم از خدمات سه ساله امین بابایی تقدیر و هادی بادلی با حکم استاندار تهران توسط فرماندار ویژه شهرستان ری به عنوان سرپرست بخشداری کهریزک معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار