تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 23:55
4101 بازدید
کد خبر : 1630

سیداحمد نبوی

نوار صوتی ۵۰ دقیقه ای و کِرم گلوگاه انار

نوار صوتی ۵۰ دقیقه ای و کِرم گلوگاه انار
نوار صوتی ۵۰ دقیقه ای منسوب به سردار عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران در حجم گسترده ای در فضای مجازی منتشر شده است و از صبح امروز دهها نفر از دوستان هم حزبی و بچه های انقلابی، ارزشی از اصالت این نوار صوتی و مضامین آن از اینجانب سوال می‌کنند.

میوه انار یکی از جذاب‌ ترین میوه‌ ها است که سرخی آن همیشه یادآور گرمی و شور عشق بوده و نماد و سمبل دوست داشتن است اما در کنار تمامی جذابیت ها، درخت آن آفاتی همچون کرم گلوگاه انار را دارد.

انار مانند دیگر میوه‌ ها نیاز به مراقبت ‌های خاص خود را داشته و ممکن است مورد حمله آفات قرار بگیرد. کرم انار، به عنوان اولین و اصلی ترین آفت این میوه گزارش شده است.

ایران ما به دلیل ویژگیهای خاص خود مانند، ثروت خدادادی از نفت و گاز گرفته تا معادن کم نظیر ، از اقلیم چهار فصل گرفته تا تمدن کهن و میراث فرهنگی بی نظیر و ….. همانند یک انار با دانه های یاقوتی است که هر دانه آن نمایشگر یک قوم و لهجه و فرهنگ است که چون با مسالمت و محبت هزاران سال در کنار هم زیسته اند زبانزد همه جهانیان می‌باشند.

این مردم بزرگ ۴۳ سال پیش با انقلاب اسلامی خود زیبایی و جذابیت این انار هزار دانه را بیش از پیش به جهانیان نشان دادند.

این کشور بزرگ و این انقلاب بی نظیر متاسفانه دارای بیماری کرم گلوگاه شده است و همه مردم ایران به مثابه دانه های انار نگران عبور این کرم از گلوگاه اختلاس و رانت و دستبرد بیت المال به درون انار و آلودگی کل مردم و گندیدگی داخل انار که ظاهری زیبا و درونی گند زده می باشد را دارند.

مسئولین اصلی کشور نیز کشاورزانی هستند که اگر این بیماری را به موقع تشخیص ندهند یا مماشات کنند ممکن است باغی به ظاهر زیبا ولی از درون پوکیده را در اختیار داشته باشند.

نوار صوتی ۵۰ دقیقه ای منسوب به سردار عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران در حجم گسترده ای در فضای مجازی منتشر شده است و از صبح امروز دهها نفر از دوستان هم حزبی و بچه های انقلابی، ارزشی از اصالت این نوار صوتی و مضامین آن از اینجانب سوال می‌کنند.

رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور، فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در وهله‌ی اول باید به این سوال‌ پاسخ دهند که آیا این نوار اصالت دارد یا خیر ؟ و در مرحله بعد جهت تنویر افکار مردم برای رفع شبهات آن بکوشند و یا شاید واقعا کرم گلوگاهی وجود دارد که باید جلوی آن را بگیرند که بدفعات قبلا شناسایی و دستگیر شده اند و شاید این بار باید قاطعانه تر عمل نمایند.

در پاسخ به دوستانم و سوال کنندگان در خصوص این نوار صوتی عرض کردم که بودجه دولتی تکافوی این حجم از دستاوردهای عظیم نظامی را نمی‌دهد و دولت در این تحریم وحشتناک جهانی تنها از پس تامین کالاهای اساسی و حقوق و یارانه و کمک معیشتی باید برآید و عمدتا سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تفوق نظامی خود در منطقه و حمایت از خط مقدم خود در کشورهای مرکز مقاومت باید به درآمدهایی غیر از مالیات یا فروش نفت بیندیشد و اگر این درآمدها نبود هرگز شهید سلیمانی نمی توانست اینچنین عِده و عُده ای را برای مقابله با داعش و پدر و مادر آن جرثومه فساد و تباهی یعنی آمریکا و اسراییل ایجاد نماید ، البته مطمئن هستیم که در این بین و در این تولید ثروت برای دفاع از کشور، هستند کرم های گلوگاهی که از فرصت استفاده کرده و برای حیات خود به معیشت یک ملت خیانت می کنند.

این پاسخ بنده و دوستان همفکر انقلابی و ارزشی و عاشقان انقلاب اسلامی ایران جایی نمود پیدا می کند که مسئولین نظارتی کشور کرم های گلوگاه را شناسایی و به مردم معرفی کنند تا دل نگرانی و اضطراب مردم را از گندیدگی درونی انقلاب راحت نمایند.

پرونده های ناتمام و تمام شده شبهه ناک مفاسد اقتصادی همان کرم های گلوگاهی هستند که می‌توانند شیرازه اطمینان قلبی مردم و دانه های یاقوتی رنگ این انار زیبا و منسجم و متحد را از هم بپاشد.

ریاست محترم قوه قضائیه، دادستان محترم کشور و …. سایر نهادهای مرتبط نظارتی کشور لطفا موضع خود را در قبال این نوار صوتی ۵۰ دقیقه ای روشن و واضح با ولینعمتان خود در میان بگذارید و مطمئن باشید که مردم صداقت شما را بیشتر دوست دارند و می پذیرند و بهتر و با اطمینان بیشتری از انقلاب اسلامی خود دفاع خواهند نمود.

سیداحمدنبوی
عضو شورای مرکزی حزب همت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار