تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 18:58
1200 بازدید
کد خبر : 1561

استاندار تهران:

طرحی برای الحاق قیامدشت به شهر تهران وجود ندارد

طرحی برای الحاق قیامدشت به شهر تهران وجود ندارد
استاندار تهران: در استان تهران مسائل و مشکلاتی در تقسیمات کشوری داریم و این مسئله در کل استان دیده می‌شود و طرحی را به عنوان طرح جامع تقسیمات کشوری را تدوین کردیم که البته رافع تمام مشکلات در این استان نیست.

استاندار تهران گفت: در استان تهران مسائل و مشکلاتی در تقسیمات کشوری داریم و این مسئله در کل استان دیده می‌شود و طرحی را به عنوان طرح جامع تقسیمات کشوری را تدوین کردیم که البته رافع تمام مشکلات در این استان نیست.

“محسن منصوری” در پاسخ به سخنان امام جمعه شهر قیامدشت در خصوص زمزمه های جدایی حریم‌ قانونی شهر قیامدشت از این شهر با اعلام‌این مطلب گفت: صریح عرض می‌کنم که هیچ مطلبی مبنی بر بازگشت شهر قیامدشت به شهر تهران مطرح نیست، ملاک ما رضایت مردم این شهر و قانون تقسیمات کشوری است.

امام جمعه قیامدشت: استقلال قیامدشت بر اساس قانون است

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین امیری، امام جمعه شهر قیامدشت در سخنانی در حضور استاندار تهران در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهر با تاکید بر رضایتمندی مردم از استقلال حوزه مدیریت شهری قیامدشت از تهران و اجرای پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی در سطح شهر، خواستار تمکین مسئولین به مصوبه مجلس شورای اسلامی در به رسمیت شناخته شدن شهر قیامدشت شده بود.

عکاس: فاطمه داودی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار