تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 23:28
1271 بازدید
کد خبر : 3471

فرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم استمرار هماهنگی برای اجرای برنامه ها تاکید کرد

فرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم استمرار هماهنگی برای اجرای برنامه ها تاکید کرد
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه اکنون مجموعه مدیریتی این شهرستان در اوج آمادگی قرار دارد، لازمه تداوم مؤفقیت در اجرای برنامه ها و حفظ آرامش شهرستان را استمرار این هماهنگی دانست.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در شورای اداری شهرستان ری اعلام کرد: امام فرمود اگر تفکر بسیجی بر هر جامعه طنین افکن شود مشکلات حل می شود چون چنین نیست مشکل داریم.

وی تاکید کرد: در جنگ تحمیلی روحیه بسیجی موج می زد که ملائکه به کمک رزمندگان می آمد و پیروزی حاصل می شد.

زمانی ابراز داشت: در انقلاب اسلامی هم اگر بنا داریم این پرچم را به دست صاحب اصلی برسانیم باید به تقویت بسیج بپردازیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در نیمه نخست تمرکزمان بر انتخاب افرادی بود که تنها تمرکزشان بر خدمت رسانی بدون تعلق به هیچ شخص و جریانی باشد.

وی با بیان اینکه اکنون ما در فرمانداری ویژه ری جوان ترین شورای معاونین استان را داریم افزود: با این تیم مدیریتی در شهرستان اکنون کارهایی اجرا می‌شود که کم نظیر و گاه حتی بی نظیر هستند.

زمانی بیان کرد: به زودی سیستمی برای حفاظت از اراضی مان به نحوی مستقر می‌شود که بدون حضور افراد، تمامی آنها تحت نظر باشد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه کشور در وضعیتی نیست که بخواهد با اتکا به بودجه دولتی کارها را پیش ببرد، لازمه پیشبرد کارها را جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی برشمرد.

وی اظهارکرد: افتخار این را داریم که در دهه فجر شهر پروتئین را در ری افتتاح نماییم و با تسهیل قوانین و شرایط، زنجیره تأمین و توزیع مواد پروتئینی را با مشارکت بخش خصوصی تشکیل می دهیم.

زمانی ادامه داد: کارها بدون انتظار برای اجرای پروتکل و تعارفات اداری در حال انجام است و با روحیه جهادی و فرار از تشکیلات اداری کار انجام می گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری کارهای جهادی را از تاکیدات شخص ریاست جمهوری دانست و تاکید کرد: با هر حرکتی که منجر به کاهش امید مردم شود برخورد و برای تقویت امیدواری مردم کمک می کنیم.

وی تصریح کرد: هر گونه اقدام بدون هماهنگی که ایجاد تنش کند یا هر نوع تصمیمات احساسی و ناگهانی که منجر به ایجاد تنش شود بدون هماهنگی با شورای تأمین ممنوع است. دوستان با هماهنگی با مدیریت شهرستان آرامش کنونی را باید ادامه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در شهرستان درآمد و پول انباشته شده ای وجود داشت که با در نظر گرفتن اولویت ها، منجر به این شد که در کمتر از ۲ ماه و با هماهنگی دادستانی نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان را تقسیم منابع کردیم.

وی خاطر نشان ساخت: از نکاتی که به ما کاملا در این زمینه کمک می کند هماهنگی کامل میان بخش های مختلف است که اکنون هیچ گونه ناهماهنگی وجود ندارد.

زمانی به شرایط کنونی کشور و وجود اغتشاشات اشاره کرد و گفت: اکنون تمام کفر در مقابل تمام حق ایستاده است. در چنین فضایی دوستان باید با عمق ستیز دشمن آشنا باشند و بدانند که به هیچ عنوان بحث حزبی و جناحی نیست و دشمن علنی مخالفت خود را اعلام کرده و هر چه داشت وارد میدان کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار