تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 11:59
596 بازدید
کد خبر : 4059

پایان حواشی با حضور بخشدار سابق در نمازجمعه

پایان حواشی با حضور بخشدار سابق در نمازجمعه
نکته حائز اهمیت نمازجمعه روز گذشته باقرشهر و کهریزک معرفی سرپرست بخشداری و حضور امین بابایی بخشدار سابق در میان نمازگزاران بود، در حالی که حواشی زیادی پس از جابجایی وی پس از ۳ سال مطرح شده بود. 

آوای ری آنلاین: نماز عبادی سیاسی جمعه بخش کهریزک به امامت حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک و با حضور بشارت سرپرست بخشداری کهریزک و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ری، بابایی بخشدار سابق کهریزک، پیرسرایی رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک، کلهر شهردار کهریزک، سرهنگ حیدری جانشین فرماندهی ناحیه حضرت روح اله(ره) و دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد.

اما نکته حائز اهمیت نمازجمعه دیروز معرفی سرپرست بخشداری کهریزک و حضور امین بابایی بخشدار سابق در میان نمازگزاران بود، در حالی که حواشی زیادی پس از جابجایی وی پس از ۳ سال مطرح شده بود.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک در حاشیه برگزاری نمازجمعه و در حضور اقشار مختلف مردم از خدمات ۳ ساله بابایی در بخش کهریزک تقدیر کرده و گفت: همه شما در روزهای گذشته خبر جابجایی بخشدار کهریزک را شنیدید، جابجایی مسئولان اجری طبیعی در نطام اسلامی بوده و اگر نفرات قبل کنار نمی‌رفتند ما اینجا نبودیم.

حجت الاسلام استیری ادامه داد: امین بابایی قریب به ۳ سال در مقام بخشدار به مردم خدمت کرده و شاهد افزایش راندمان کاری در حوزه‌های مختلف از بدو ورود وی بودیم.

امام جمعه بخش کهریزک گفت: مردم باقرشهر و کهریزک باید خوشحال باشند که در دوره‌های مختلف بخشدارانی به این منطقه پا گذاشتند که به صورت پله‌ای رشد کرده و بنابه مسئولیت در شهرستان ری از بخش کهریزک شناخت خوبی داشتند.

خطیب جمعه باقرشهر و کهریزک ختطر نشان کرد: مردم بخش کهریزک از کارنانه آقای بابایی احساس رضایت داشته و برای وی آرزوی سلامتی و توفیق داریم.

سپاه ناحیه حضرت روح‌اله(ره) باقرشهر نیز با انتشار بیانیه‌ای از زحمات ۳ ساله و همکاری قابل توجه بخشدار سابق در زمان تصدی مسئولیت برای برقراری امنیت و تحقق آرامش مردم تقدیر و تشکر کرده و رضایت عموم مردم را حاصل تلاش‌های وی دانست.

لازم به ذکر است تقارن زمانی جابجایی بخشدار کهریزک و دستگیری‌های روزهای اخیر در فرمانداری ری فرصتی شد برای شایعه‌پراکنی یک سری افراد که حضور امین بابایی و بدرقه او توسط مردم به این حواشی پایان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار