تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 23:41
4981 بازدید
کد خبر : 2477

شهردار باقرشهر

شهر خوب را شهروند آگاه به حقوق خود، می سازد

شهر خوب را شهروند آگاه به حقوق خود، می سازد
شهرداری باقرشهر با نمایه ای کامل از حقوق شهروند مداری در نمایشگاه استانی منظر شهری شرکت می کند. 

شهرداری باقرشهر با نمایه ای کامل از حقوق شهروند مداری در نمایشگاه استانی منظر شهری شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، پنجمین کمیته ساماندهی سیما و منظر شهری شهرداری باقرشهر با حضور شهردار و کارشناسان این شهرداری در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

شهردار باقرشهر در این جلسه با تقدیر از اقدامات کارشناسی شده معاونت فنی شهرسازی در ساماندهی سیما و منظر شهری باقرشهر، کالبد فیزیکی شهر را با توجه به قومیت های مختلفی که در آن زندگی می کنند و مواردی همچون همجواری با گورستان عمومی تهران که ناخودآگاه القای فضای محیطی اندوه میکند، همجواری با کوره های آجرپزی، استخوان سوزی، مرکز بازیافت زباله و غیره را در ساماندهی سیما و منظر شهری دارای اهمیت دانست.

وی افزود: فضای عمومی زندگی شهروندان، در ارتقا سطوح آرامش و نشاط اجتماعی و همچنین رشد هویت محلی ایشان، تاثیر بسزایی دارد.

محسن قضاتلو با اشاره به برگزاری نمایشگاه سیما و منظر شهری در استانداری تهران از کارشناسان شهرداری خواست با برنامه سازی و تولید محتوای مناسب که نمایه ای شایسته از فرهنگ غنی مردم باقرشهر باشد در این نمایشگاه شرکت کنند.

شهردار باقرشهر این قبیل برنامه ها را فرصت مناسبی برای معرفی باقرشهر در سطح کلان تر از منطقه و شهرستان دانست.

رضا بهادر، معاون فنی شهرسازی و معماری شهرداری باقرشهر بعنوان دبیر این کمیته با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیته ساماندهی سیما و منظر شهری، برگزاری نمایشگاه را برای ارائه دستاوردها و ایده های شهرداری ها، فرصتی مناسب برای تبادل افکار و اقدامات های آنها دانست و گفت: این فرصتها برای معرفی شهرها مغتنم است و همچنین این امکان را به شهرداری ها میدهد که از خلاقیتها و ایده های هم استفاده کنند.

وی افزود: معاونت های مختلف شهرداری اقدامات قابل توجه و شایسته ای را ساماندهی سیما و منظر شهری انجام داده است که ساماندهی نماهای ابنیه َشهر، عیب یابی و رفع مشکلات در محیط های عمومی و مبلمان شهری، بهسازی عرصه های تفریحی و گردشگری فضای سبز، احیای امکانات و خدمات مسیرهای دوچرخه سواری و جاده های تندرستی شهر و مواردی دیگر از جمله آنهاست.

در این جلسه اعضای کمیته بعنوان کارگروه اجرایی اقدامات لازم برای نمایشگاه سیما و منظر شهری استانداری تهران، مسئول پیگیری امور و ارائه گزارش به دبیرخانه کمیته ساماندهی سیما و منظر شهری شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار