تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 21:16
1144 بازدید
کد خبر : 2768

تلاقی عظیم روز خبرنگار و عاشورا

تلاقی عظیم روز خبرنگار و عاشورا
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این فرصت را تلاقی عظیمی برای اصحاب رسانه اعلام کرد.

حمید زمانی طی این پیام ضمن تسلیت و تهنیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، به فرا رسیدن روز خبرنگار اشاره کرد و بن مایه نامگذاری چنین روزی را شهادت برشمرد.

وی اعلام کرد: کربلا در کربلا می ماند اگر رسانه بزرگی مانند زینب(س) نبود, خواهر شیرمردی که رسالتش را بیان حق دانست و تا پای جان برای ایستادگی در برابر حکومت ظلم و جور ایستاد و خواهر علم پیام آوری و خبر رسانی را بر دوش گرفت.

فرماندار ویژه شهرری گفت: امسال روز خبرنگار درست با روز عاشورا تلاقی یافته، تصادفی که رسالتی بزرگ را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه یادآوری می کند, حرکت در مسیر حق و پیام آوری از حقیقت و واقعیت.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه شهدای بسیاری را در راه پاسداری از حق و حقیت و اطلاع رسانی به جامعه تقدیم کرده است، درست مانند شهید محمود صارمی که به شکلی ناجوانمردانه و بیگناه به شهادت رسید.

زمانی تاکید کرد: حرمت قلم جز در مسیر چرخش بر مدار حق و عدالت نیست، همان علتی که سیدالشهدا برایش جنگید و به شهادت رسید و جا دارد با این تلاقی مبارک، اصحاب رسانه نیز، قلم در همین مسیر پر فراز و نشیب بچرخانند و نویسنده حق و عدالت باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار