تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 1:21
1503 بازدید
کد خبر : 915

دیدار شهردار باقرشهر با خانواده معزز شهید ” حاجی عسگری”

دیدار شهردار باقرشهر با خانواده معزز شهید ” حاجی عسگری”
شهردار باقرشهر با هدف تکریم و تعظیم خانواده معزز شهدا با خانواده معظم شهید والامقام "سعید حاجی عسگری" دیدار و گفت‌ وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و دلجویی از خانواده گرانقدر آنان، محسن قضاتلو شهردار باقرشهر به همراه حاج احمد پورمحمدی رئیس هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر، رضا مدنی معاون اداری مالی و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و محبی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار با خانواده‌ معظم شهید سعید حاجی عسگری دیدار و گفتگو کردند.

شهردار باقرشهر تکریم از خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش ها و باورهای دینی را از اهداف این دیدارها برشمرد و گفت: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی صیانت کردند و همه ما وظیفه داریم با دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، یاد این ایثارگری و از جان گذشتگی ها را گرامی بداریم.

وی در ادامه صبر و فداکاری و روحیه والای والدین شهدای گرانقدر را افتخار آمیز دانست و با اهدای لوح تقدیری به والدین گرانقدر این شهید از این بزرگواران تجلیل بعمل آورد.

در این دیدار که با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت پذیرفت، یاد و خاطره شهیدان معزز سعید حاجی عسگری و حاج حسن درختی با قرائت قرآن و ذکر خاطرات ایشان گرامی داشته شد.

گفتنی است شهید سعید حاجی عسگری در سن ۲۰ سالگی در ۱۹ دیماه سال ۱۳۶۵ و عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار