تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 19:18
426 بازدید
کد خبر : 4278

خبرهای خوش فرماندار شهرستان ری در نشست صمیمی با خبرنگاران

خبرهای خوش فرماندار شهرستان ری در نشست صمیمی با خبرنگاران
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آستانه سال نو در نشستی صمیمی با خبرنگاران، از رسانه ها به خاطر انعکاس خدمات و اقدامات دولت قدردانی کرد و گفت: ثمره این همکاری و مشارکت افزایش رضایت مردم و امیدواری آنان نسبت به خدمات و تلاش های دولتمردان است.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی اظهار داشت: امسال زیباترین خاطراتم در کنار شما خبرنگاران رقم خورد و سالی سرشار از اتفاقات منحصر به فرد و ماندگار برای ری به عنوان قبله تهران به ثبت رسید. وی درخصوص تامین مسکن خبرنگاران گفت: برنامه هایی در دست اقدام داریم که در سال آینده به ثمر خواهد نشست.

در ابتدای این جلسه محسن شیرازی پیشکسوت رسانه شهرستان ری ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن نوروز و ماه میهمانی خدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آقای دکتر عباس فغانی و حاج اسماعیل شاه محمدی یاران سفر کرده این جمع فرهیخته؛ هدف از تشکیل گروه هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری در کنار بسیج رسانه  و خانه مطبوعات را همدلی و همبستگی بیشتر بین اصحاب رسانه خواند و گفت: دو هفته قبل جلسه ای با حضور بیش از ۳۰ نفر از خبرنگاران با حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد و با تایید و رای حاضران در ا ین جلسه آقایان مصطفی علی اکبری از بسیج رسانه، رضا فغانی از خانه مطبوعات، محسن شیرازی، حسین زاده، سجاد عباسی، علی اشرف خانلری و خانم انسیه اسماعیلی به عنوان اعضای هیات امنای این گروه انتخاب شدند.

شیرازی خاطرنشان کرد:  پیگیری تسهیلات رفاهی، رفع مشکلات، تشکیل صندوق قرض الحسنه ویژه خبرنگاران،پیگیری تعاونی مسکن، مسافرت به شهر کاشان در اردیبهشت ماه سال آینده و موارد دیگر بخشی از اهداف این گروه است.

وی، اخلاق مداری و رعایت اصول و قوانین را اولویت این گروه برشمرد و گفت: خبرنگاران عضو گروه هم اندیشی مرام نامه ای را امضاء کرده اند  که باید به این اصول پایبند باشند.

حسین زاده از اعضای هیات امنای شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری نیز به تشریح اقدامات صورت گرفته درخصوص تعاونی مسکن خبرنگاران پرداخت و گفت:  برای سال بعد، هفت سین رسانه ای می خواهیم، سین سلامت ؛ تامین بیمه خبرنگاران، سین سفر ؛ فراهم سازی زمینه سفر خبرنگاران به عتبات عالیات، سین سرای قلم؛ برای متمرکز سازی فعالیت رسانه ها، سین سرا؛ برای خود خبرنگاران با ایجاد بستر صاحب خانه شدن، سین سهمیه های قانونی از خدمات دولتی، سین سهام عدالت و سین سواد رسانه ای برای مدیران و مسئولان.

محمد بشارت معاون عمرانی فرمانداری ری نیز در تشریح این مطالبات گفت: در سفر استانی هیات دولت به شهرستان ری با وزیر راه و شهرسازی   در زمینه تامین زمین در تمامی شهرهای این شهرستان مذاکراتی صورت گرفته و مکاتباتی انجام شده که در صورت پاسخ به این مکاتبات، می توان بخشی از این زمین ها را برای تامین اراضی مورد نیاز خانه مطبوعات در نظر گرفت.

بشارت تاکید کرد: برای بهره گیری از این زمین ها باید شرایط مورد نظر دولت در اختصاص سهمیه منازل مسکونی در متقاضیان نیز وجود داشته باشد.

شایان ذکر است، این مراسم با شکوه، با پیگیری گروه هم اندیشی خبرنگاران و بسیج رسانه، خانه مطبوعات و با همت فرماندار ویژه شهرستان ری در تالار نگین طلایی در باقرشهر برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار