تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 20:49
2918 بازدید
کد خبر : 3245

بسکتبال باقرشهر بر بام بسکتبال استان تهران

بسکتبال باقرشهر بر بام بسکتبال استان تهران
تیم بسکتبال بزرگسالان خیریه یاران باقرشهر در مسابقه فینال جام حذفی کشور توانست با مربیگری حامد بیگی مربی باشگاه غدیر شهرداری باقرشهر از سد تیم پرتوان جرثقیل پرتوی تهران عبور نماید و به مقام نخست جام حذفی کشور دست پیدا کند.

آوای ری آنلاین: تیم بسکتبال بزرگسالان خیریه یاران باقرشهر در شبی که محسن قضاتلو شهردار باقرشهر، سعید شفیعی مسئول تربیت بدنی شهرداری و حامد حدادی ملی پوش تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن حیدرنیا نظاره گر مسابقه فینال جام حذفی کشور بودند توانستند با مربیگری حامد بیگی مربی خوش نام و زحمتکش باشگاه غدیر شهرداری باقرشهر و با همت، جنگندگی و تلاش از سد تیم پرتوان جرثقیل پرتوی تهران عبور کرده و به مقام نخست جام حذفی کشور دست یابند.

در پایان مسابقه شهردار باقرشهر و مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر ضمن حضور در رختکن تیم بسکتبال خیریه یاران باقرشهر، قهرمانی این تیم را به کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تیم تبریک گفتند.

پیام تبریک شهردار باقرشهر در پی قهرمانی تیم بسکتبال باقرشهر

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر در پیامی قهرمانی تیم بسکتبال خیریه یاران باقرشهر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، در متن پیام شهردار باقرشهر آمده است:

قهرمانی غرور آفرین تیم بسکتبال بزرگسالان خیریه یاران باقرشهر در مسابقات جام حذفی بسکتبال استان تهران و پیروزی مقتدرانه در این دوره از رقابت ها، بار دیگر شایستگی، توانمندی و اقتدار ورزش باقرشهر را به تصویر کشید و موجبات سرور و شادمانی هوادران و ورزشکاران باقرشهر را فراهم نمود.

اینجانب ضمن تبریک این افتخار بزرگ، مراتب تقدیر و تشکر خویش را از دست اندرکاران سختکوش آقایان حامدبیگی سرمربی تیم، علیرضا طاهری سرپرست تیم و کلیه بازیکنان ابراز نموده و از خدا وند منان موفقیت و پیروزی این عزیزان را در سایر رقابت های کشوری آرزومندم.

محسن قضاتلو شهردارباقرشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار