تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 20:04
1242 بازدید
کد خبر : 1582

برگزاری جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی بخش قلعه نو

برگزاری جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی بخش قلعه نو
بخشدار قلعه نو: امروزه جنگ روایت‌هاست و دشمنان سعی دارند که انقلاب را تحریف کنند و باید مضامین واقعی انقلاب در بین مردم گفته شود و از سویی دیگر بیانیه گام دوم انقلاب نیز پیشینه انقلاب را بیان و آینده انقلاب را تبیین می‌کند که در هر سنگری باید نسبت به تبیین بیانیه گام دوم نیز حساسیت داشته باشیم.

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش قلعه نو با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بهرامی‌ امام جمعه بخش قلعه نو، علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو‌، سرگرد شیاسی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۷ حضرت بقیه الله و مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دهیاران و سایر اعضا در سالن اجتماعات دهیاری فیروز آباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بهرامی ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: اجرای برنامه ها و مراسمات ایام اله دهه فجر باید با محوریت تبیین گام دوم انقلاب اسلامی انجام شود.

علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در این جلسه عنوان کرد: امروزه جنگ روایت‌هاست و دشمنان سعی دارند که انقلاب را تحریف کنند و باید مضامین واقعی انقلاب در بین مردم گفته شود و از سویی دیگر بیانیه گام دوم انقلاب نیز پیشینه انقلاب را بیان و آینده انقلاب را تبیین می‌کند که در هر سنگری باید نسبت به تبیین بیانیه گام دوم نیز حساسیت داشته باشیم.

در این جلسه همچنین در خصوص حفظ ارزش های انقلاب و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام امور با حضور اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیماتی صورت پذیرفت و تاکید بر برگزاری مراسم باشکوه ۲۲بهمن به صورت خودرویی عنوان گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار