تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 0:34
1175 بازدید
کد خبر : 2594

افتتاح کارخانه خودکفای شهر کهریز‌ک با حضور مدیران ارشد شهرستان ری

افتتاح کارخانه خودکفای شهر کهریز‌ک با حضور مدیران ارشد شهرستان ری
با حضور حمید زمانی؛ معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری کارخانه تولید شمع در منطقه صنعتی شهر کهریزک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ در راستای حمایت از تولید ملی، کارخانه تولید شمع با حضور حمید زمانی؛ معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امین بابایی بخشدار کهریزک در منطقه صنعتی شهر کهریزک افتتاح شد.

علی کلهر، شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری  مبنی بر حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی، امروز در آستانه عید سعید غدیر شاهد افتتاح چرخه تولید یکی از کارخانه های خودکفای شهر کهریزک با حضور  فرماندار جهادی شهرستان ری و بخشدار کهریزک بودیم.

وی با اشاره به  یکی از ویژگی های شاخص این کارخانه در حال راه اندازی گفت: با تلاش و همت تولیدکنندگان، چرخه تولید شمع های وارمری در این کارخانه راه اندازی شد و یکی از شاخصه های این واحد تولیدی، خودکفایی کامل بخش های مختلف این مجموعه محسوب می شود و تمامی مواد اولیه و ملزومات جانبی این کارخانه از مواد ایرانی و در همین کارخانه تولید و آماده سازی می شود که این امر، تاثیر بسزایی در خودکفایی تولید ایرانی دارد.

شهردار کهریزک افزود: مدیریت شهرداری کهریزک به عنوان متولی شهر در راستای وظایف ذاتی خود و تحقق شعار مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید کنندگان از هیچ تلاشی  برای بسترسازی فضای فیزیکی مناطق صنعتی و پشتیبانی و تسهیل گری از فعالان عرصه تولید، فرو گذار نیست و ما در این نهاد خدماتی اجتماعی آماده خدمت رسانی مضاعف در چهارچوب ضوابط قانونی به تولید کنندگان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار