تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 1:36
478 بازدید
کد خبر : 4216

انتقاد شدید عضو شورای شهر قیامدشت به عملکرد شورای شهرستان ری

انتقاد شدید عضو شورای شهر قیامدشت به عملکرد شورای شهرستان ری
حسین سبحانی با انتقاد از نحوه برگزاری و روند امور اجرایی اداره شورای اسلامی شهرستان ری و انتصاب مشاورین و کارگروههای مختلف بدون نظر خواهی و تصویب اعضای این شورا، حواشی این شورا را بیشتر از متن آن دانست و بر برگزاری جلسات منظم به منظور حصول نتایج مطلوب شهر و بخشهای مختلف شهرستان ری تاکید کرد.

آوای ری آنلاین: رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قیامدشت در سخنانی در جلسه شورای اسلامی شهرستان ری از ترک فعل شهرداری منطقه ۱۵ تهران در ارایه مدارک و مستندات پرونده های ساختمانی شهر قیامدشت به شهرداری قیامدشت بشدت انتقاد کرد و گفت: بدلیل زیادی خواهی های شهرداری تهران در به رسمیت نشناختن محدوده و حریم شهرهای جدید استان تهران، شهروندان قیامدشت و صنعتگران مجتمع صنفی خاوران با مشکلات متعددی مواجه هستند.

” حسین سبحانی” در این جلسه که با حضور ” پرویز سروری”، رییس شورای عالی استانهای کشور، رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ری و ” سید محمد ناظم‌رضوی”، شهردار منطقه ۲۰ تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهردار سابق  منطقه ۱۵ در سال گذشته در حضور ریاست وقت مجتمع قضایی خاوران بر حل این مشکل تاکید کرد ولی متاسفانه تا کنون این معضل رفع نگردیده است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قیامدشت همچنین با اشاره به اجرای پروژه طرح مطالعات شهری قیامدشت و ارایه آن به کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران،خواستار پیگیری این موضوع ، رفع دغدغه های چندین ساله تعدادی از شهروندان قیامدشت و همچنین رفع مشکل تامین اب مجتمع صنفی خاوران شد.

وی همچنین با اشاره به واگذاری سالنهای ورزشی به بخش خصوصی در راستای اجرای ماده ۸۸ از مسیولین استانی خواست با توجه به حضور جوانان فعال و آتیه دار در شهر قیامدشت و بضاعت مالی آنان، مجموعه ورزشی شهدای قیامدشت از شمول این ماده خارج گردد.

سبحانی همچنین با انتقاد از نحوه برگزاری و روند امور اجرایی اداره شورای اسلامی شهرستان ری و انتصاب مشاورین و کارگروههای مختلف بدون نظر خواهی و تصویب اعضای این شورا، حواشی این شورا را بیشتر از متن آن دانست و بر برگزاری جلسات منظم به منظور حصول نتایج مطلوب شهر و بخشهای مختلف شهرستان ری تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار