تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 0:53
1844 بازدید
کد خبر : 3488

آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه روستای کلین

آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه روستای کلین
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: عملیات اجرایی مدرسه کلین لحظه ای نباید متوقف و باید تمامی موانع پیش روی آن رفع شود.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه روستای کلین بخش حسن آباد فشافویه با حضور مسئولان بخش و شهرستان و خیر مدرسه ساز اظهارکرد: در اهمیت و ارزش مدرسه سازی، توصیه و تاکید دین مبین اسلام بر لزوم علم اندازی مشخص و آشکار است.

وی اعلام کرد: دین مبین اسلام به نخستین مساله ای که توصیه کرده، خواندن و آموختن است و از همین رو باید به علم اندوزی و هر مکانی که بساط آن را فراهم می سازد، اهمیت داد.

زمانی افزود: افتخار ساخت همین یک مدرسه، برای کل دوران خدمت هر یک از ما کافی است چرا که در پی آن دعای خیر دانش اموزان و خانواده هایشان روان است.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: خیر مدرسه ساز کلین با وجود سه برابر شدن تمامی هزینه های ساخت این مدرسه، همچنان پای کار ایستاد و مسئولیت ساخت این مدرسه را بر عهده گرفت تا به قول و وعده خود عمل کرده باشد.

وی ادامه داد: باید از این پس دیگر مدارس نا ایمن و نا مناسب را شناسایی کرد تا بتوان با بهره گیری از توان خیران، گامی برای نوسازی و اصلاح آنها برداشت.

زمانی بزرگترین افتخار دولت را نوکری و خدمت رسانی به مردم دانست و بیان کرد: از فردا تمامی تلاش ها برای اجرای این پروژه مدرسه سازی باید به کار گرفته شود تا لحظه ای عملیات اجرایی آن متوقف نشود.

لطف الله ستاره خیر مدرسه ساز روستای کلین نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اعلام کرد: خودم ۶ کلاس ابتدایی را در همین مدرسه درس مشغول به تحصیل بوده ام و افتخار اهل کلین بودن را دارم.

وی تاکید کرد: هزینه ساخت این مدرسه ۶ کلاسه در ۷۰۰ متر مربع زیر بنا را تا آن میزان که لازم باشد، پرداخت می کنم تا دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی آینده بتوانند در آن مشغول به تحصیل شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار