تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 11:10
7687 بازدید
کد خبر : 1711

پست بانک روستای گل تپه بخش قلعه نو افتتاح شد

پست بانک روستای گل تپه بخش قلعه نو افتتاح شد
بمناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر پست بانک روستای گل تپه بخش قلعه نو افتتاح و به بهره برداری رسید.

بمناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر پست بانک روستای گل تپه بخش قلعه نو افتتاح و به بهره برداری رسید.

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر پست بانک روستای گل تپه کبیر با حضور علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، محمدحسین خلیل آبادی دهیار روستا، رئیس و اعضای شورای اسلامی روستا، مسئولین پست بانک استانی و شهرستان ری افتتاح گردید. علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: توفیق خدمت گذاری به مردم در هر اموری، فرصت مغتنمی است که شکرگزاری آن جز با خدمت بیشتر به این ولی نعمتانمان میسر نخواهد بود.

بخشدار قلعه‌نو خاطرنشان‌کرد: امروز ما مدیون خون شهداء و ایثار گران هستیم و باید به هر شیوه ای که می توانیم ادای دین نماییم. صادقی افزود: شناساندن و آشنایی نسل جوان با رشادت ها و دلاوری های شهدا باید سرلوحه و اولویت همه ما باشد و در این مسیر باید تمام سعی و تلاش خود را بکار بگیریم.

محمدحسین خلیل آبادی دهیار روستای گل تپه کبیر در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌ بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

خلیل آبادی افزود: امروز وظیفه همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی می باشد و هر فردی در هر جایگاه و مسئولیتی باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

دهیار روستای گل تپه کبیر عنوان کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه شورای اسلامی و دهیاری بر آن است تا بتوانیم رفاه و آسایش خاطر برای مردم روستا فراهم کنیم و همچنین در مسیر پیشرفت و آبادانی روستا گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار