تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 20:44
1621 بازدید
کد خبر : 3679

همایش جهاد تبیین و روشنگری ویژه اتباع افغانستانی مقیم باقر شهر در روز شهادت حضرت زهرا (س) 

همایش جهاد تبیین و روشنگری ویژه اتباع افغانستانی مقیم باقر شهر در روز شهادت حضرت زهرا (س) 
اتباع افغانستانی مقیم باقر شهر در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به عزاداری پرداخته و با سخنرانی سردار رضادوست که در خصوص جهاد تبیین و نقش آحاد مردم در شرایط فعلی کشور سخنرانی کردند گوش فرا دادند. 

آوای ری آنلاین: عزاداران فاطمی گفتند ما برادران و خواهران افغانستانی عزاداری و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را گرامی داشته و در کنار برادران و خواهران ایرانی هرگونه توطئه وفتنه را خاموش میکنیم.

مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین در سخنانی به روشنی نقش و وظیفه مهاجرین عزیز را برشمردند و از رفتار صادقانه و اخلاص این عزیزان در مسئولیت های اجتماعی تشکر کردند.

عزاداران در مصاحبه با بسیج رسانه باقر شهر و شبکه ۵ و ایرنا اعلام کردند در این مراسم گردهم آمدیم تا سنتی که حضرت زهرا به ما یاد داده اند و اینکه چگونه یک زن مسلمان در پوشش حجاب اسلامی در همه عرصه ها می تواند شرکت کند.

برخی از عزاداران فرزند خردسال خود را در این مراسم آورده بودند تا راه و روش حمایت و دفاع ولایی را از حضرت زهرا سلام الله علیهم بیاموزند.

یکی از این عزاداران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت درسی که حضرت زهرا سلام الله علیها به ما دادند این است که با روشنگری و بصیرت و حجاب اسلامی خود راه شهدا را ادامه دهیم و امروز هم آمده ایم تا از حقوق زنان عالم به خصوص زنان افغانستان دفاع کنیم.

در حاشیه مراسم حرف دل عزاداران فاطمی این بود که حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی تمام اقشار جامعه در صبر و استقامت و حجاب اسلامی است.

شایان ذکر است این اجتماع بزرگ مهاجرین افغانستانی در کنار برادران ایرانی با هدف جهاد تبیین و روشنگری فاطمی با همت بسیج رسانه باقرشهر در سوگ دختر پیامبر رحمت برگزار شد و با نماز جماعت ظهر و عصر شروع شده و در پایان میهمان سفره احسان حضرت زهرا سلام الله علیها بودند.

در این مراسم سوگواری مقامات کشوری و لشکری جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و جانبازان دفاع مقدس و فاطمیون زینت بخش مجلس بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار