تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 17:00
416 بازدید
کد خبر : 4063

فضاسازی باقرشهر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد ماه شعبان

فضاسازی باقرشهر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد ماه شعبان
به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه مبارک، شهرداری باقرشهر اقدام به فضا سازی سطح شهر در راستای گرامیداشت این ماه مبارک نموده است.

آوای ری آنلاین: به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه مبارک، شهرداری باقرشهر اقدام به فضا سازی سطح شهر در راستای گرامیداشت این ماه مبارک نموده است.

میلاد سلگی مسئول اداره روابط عمومی شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر گفت: این اقدامات به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد پیش رو انجام شده و شهرداری باقرشهر، علاوه بر تنظیف و آراستگی سطح شهر، با آذین بندی ها و نصب بنرهای تبریک حلول ماه شعبان، فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع)، اقدام به فضا سازی سطح شهر نموده است.

وی در ادامه گفت: همچنین بنرهای به مناسبت روز پاسدار با موضوع خدمات جهادی پاسداران و افتخار آفرینی این عزیزان و در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در لیست گروه‌های تروریستی در سطح شهر نصب و اکران شده است.

سلگی در پایان گفت: با توجه به اینکه در ماهی قرار داریم که سرتاسر شادی، خیر و برکت است و مهم‌تر اینکه، تولد دو امام همام در این ماه قرار دارد،امید است که با بهره گیری از فیوضات ماه رجب المرجب و شعبان المعظم آماده ماه میهمانی خداوند گردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار