تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402 - 5:03
354 بازدید
کد خبر : 4302

فرماندار ویژه شهرستان ری:

به صورت جهادی پیگیر حل مشکلات بخش تولید هستیم

به صورت جهادی پیگیر حل مشکلات بخش تولید هستیم
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حل مشکلات بخش تولید وظیفه ما است که به صورت جهادی پیگیر حل و رفع آنها هستیم.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی به همراه علی عابدی رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان ری در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ در راستای عمل به شعار سال رهبر معظم مبنی بر رشد تولید به بازدید از واحد تولیدی و کشاورزی در روستای کمیته شهرستان ری پرداخت.

وی رفع موانع تولید و حل مشکلات تولیدکنندگان را وظیفه اصلی مسئولان شهرستان دانست و گفت: با تمام توان و به صورت جهادی معضلات بخش تولید را پیگیری و حل می کنیم.

زمانی خاطر نشان ساخت: گسترش تولیدات گلخانه ای راه حلی مناسب برای مصرف بهینه منابع آبی است و می تواند مانع از هدر رفع این مایع حیاتی در بخش کشاورزی شود ضمن آنکه بهره وری این حوزه را نیز افزایش می دهد.

فرماندار ویژه شهرستان ری بر مصرف بهینه آب در تولیدات گلخانه ای تاکید کرد و افزود: باید کشاورزان ترغیب و تشویق شوند تا کشت باز خود را به کشت گلخانه ای تبدیل کنند.

معاون استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به لزوم صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از برداشت بی رویه از منابع زیر زمینی کشاورزان باید به تولید محصولات گلخانه ای رو بیاورند و مسئولین هم می بایست مقدمات این فرآیند را انجام دهند.

علی عابدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری در ادامه ضمن گزارشی از فعالیت شهرستان ری در سال گذشته درباره عملکرد واحد گلخانه‌ای مورد بازدید گفت: مجتمع گلخانه کلهر روستای کمیته در مساحت ۱۵ هزار متر مربع روزانه یک تا ۱.۴۰۰ تن خیار با استفاده از سیستم پیشرفته در عدم تولید منواکسیدکربن تولید می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار