تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 18:07
303 بازدید
کد خبر : 5655

برگزاری آئین تجلیل از خادمین بقاع متبرکه شهر کهریزک

برگزاری آئین تجلیل از خادمین بقاع متبرکه شهر کهریزک
همزمان با روز ملی تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه، مدیران ارشد بخش کهریزک باحضور در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و اسماعیل، از خادمین بقاع متبرکه و امامزادگان شهر کهریزک تجلیل بعمل آوردند.

آوای ری آنلاین: علی کلهر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه اکنون مهمترین مرکز تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی هستند، از این رو معرفی و شناساندن امامزادگان به آحاد مردم و نسل جوان جامعه بسیار مهم و ارزشمند است که تلاش می‌کنیم در این عرصه اقدامات خوبی داشته و اثرگزار باشیم.

کلهر در ادامه خدمت کردن در بقاع متبرکه را یک توفیق و توجه خاص اهل بیت(ع) به خادمان این اماکن بیان کرد و گفت: ترویج جایگاه و معرفی امامزادگان امری مهم و اساسی است که باید در راستای نهادینه سازی آن اقدامات ارزنده‌ای صورت دهیم.

شهردار کهریزک در پایان بیان داشت: تکریم و بزرگداشت امامزادگان به مثابه تعظیم شعائر الهی و تجلیل از پیامبر مکرم و عترت پاکش خواهد بود که آثار و برکات آن پیش از هر چیز به جامعه اسلامی نازل می‌شود.

لازم به ذکر است این مراسم که با حضور حسین گراوند بخشدار، علی کلهر شهردار، محمد معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، دهیاران و اصحاب رسانه انجام شد با تجلیل از خادمین بقاع متبرکه و غبار روبی و عطر افشانی ضریح آستان امامزادگان ابراهیم و اسماعیل علیهم السلام به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار