تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 0:46
351 بازدید
کد خبر : 5690

اقدامات شهرداری منطقه ۲۰ به مناسبت ایام مسلمیه

اقدامات شهرداری منطقه ۲۰ به مناسبت ایام مسلمیه
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 گفت: به مناسبت مراسم مسلمیه که همزمان با شهادت حضرت مسلم ابن عقیل(ع)، طی سه شب متوالی در قبله تهران برگزار شد، مدیریت شهری این منطقه در حوزه های ترافیکی، اجتماعی، خدمات شهری و برپایی موکب های گروه های جهادی مردمی در آماده باش کامل می باشد.

آوای ری آنلاین: احمد محمدپور با اشاره به فضاسازی شهر، افزود: به همین مناسبت نصب ۱۵ ابر کتیبه در میادین اصلی و سر درب بازار قدیم ری، نصب ۱۵ هزار متر ریسه مشکی در معابر و میادین منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، اهتزاز ۲۷۰ تخته پرچم پایه کوتاه مشکی در پل های سواره رو، اهتزاز ۴ تخته ابر پرچم پایه بلند، اکران ۱۰ تخته بنر با محتوای ایام مسلمیه در معابر و میادین اصلی و اکران طرح های مناسبتی در ۵ تلویزیون شهری انجام شد.

وی افزود: بر اساس تدابیر شهردار منطقه و با هدف افزایش ایمنی و جلب رضایت شهروندان در این ایام، تعداد ۳۴ پایه چراغ دکوراتیو به همراه تعویض لامپ های گازی به LED با نور بیشتر و پخش نور بالاتر در خیابان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نصب شد.

محمدپور با اشاره به حرکت هیئت های عزاداری از میدان بسیج مستضعفین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، اضافه کرد: با اجرای تمهیدات ترافیکی، به منظور رفاه حال شهروندان و دسته های عزاداری، ضمن انسداد کامل میادین امام هادی (ع) و سلمان فارسی از روز پنجشنبه ۲۴ خرداد تا شنبه ۲۶ خرداد، انسداد موقت در مبادی ورودی خیابان فدائیان اسلام از میدان بسیج مستضعفین تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، از قبل از مراسم اعمال شد.

وی به برپائی موکب های فرهنگی و پذیرائی در مسیر دسته های عزاداری اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به عزداران و عاشقان مکتب اباعبدالله الحسین(ع)،با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه و گروه های جهادی مردمی، ۱۵ موکب پذیرائی و فرهنگی در میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برپا شد.

مدیر روابط عمومی منطقه با بیان اینکه تیم های نگهداشت و اجرایی از اذان مغرب تا ساعت ۳ بامداد در پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مستقر بودند گفت: ضمن استقرار ۷خودروی ملودی و ۴ خودروی معبربان و با حضور ۵۰ کارگر خدمات شهری و بازیافت خدمات رسانی رفت و روب این مراسم انجام شد.

گفتنی است بنا به سنت دیرینه، جمعی از هیأت های عزاداری از سراسر کشور در ایام شهادت حضرت مسلم ابن عقیل(ع) ، به مدت سه شب در قالب دسته های عزادار به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مشرف شده و به برگزاری مراسم عزاداری می پردازند.


#جهادتبیین_رسانه

#جهادتبیین_روابط_عمومی_منطقه۲۰

#تهران_شهر_تلاش_و_سرزندگی

#شهرداری_منطقه_۲۰

#ری_۱۴۰۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار