تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 23:38
1245 بازدید
کد خبر : 253

شهدای مدافع حرم با الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس به شهادت رسیدند

شهدای مدافع حرم با الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس به شهادت رسیدند

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در مراسم گرامی‌داشت نهم دی که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد اظهار داشت: شهیدان در زمره کسانی هستند در سلسله انبیا و اولیا قرار گرفته اند و از هم درس آموخته اند. ذوالقدر با بیان

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در مراسم گرامی‌داشت نهم دی که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد اظهار داشت: شهیدان در زمره کسانی هستند در سلسله انبیا و اولیا قرار گرفته اند و از هم درس آموخته اند.

ذوالقدر با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی و دعای ندبه و کمیل زندگی کردند و شهید شده اند گفت: شهیدان مدافع حرم نیز با الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس و با بصیرت و آگاهی و ایمان به خدا و دفاع از حق و امید به ظهور و بر پایه عدالت به شهادت رسیده اند و برای آنان فرقی نمی‌کرد که شهدا ایرانی هستند یا فاطمیون و زینبیون و حیدریون آنان همه را در یک راستا سرباز پیامبر می‌دیدند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «پاسداشت شهدا کمتر از اجر خود شهید نیست» و بهترین افراد از متدینین و خانواده شهدا در این مراسم حاضر شده اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه در تاریخ مالک اشتر را خوانده ایم بیان داشت: امروز در کشور سردار فدوی را داریم که سمبل ستیز و مبارزه با استکبار است را داریم.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه همه ملت ایران با هم سختی‌های ۴۲ ساله را پشت سر گذاشته اند گفت: دشمن از این اتحاد و نماز و قرآن می‌ترسد و باید فرزندانمان را قرآنی و دینی تربیت کنیم چرا که با نور قرآن می‌توانیم بر همه دشمنان فائق آئیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار