تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 0:39
419 بازدید
کد خبر : 5685

ورود ۲۲ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهرری

ورود ۲۲ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهرری
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ از اضافه شدن ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این منطقه خبر داد و گفت: اتوبوس‌های جدید در مسیر مترو شهر ری به میدان راه آهن و نیز مترو جوانمردقصاب به شهرک شهید مفتح در خدمت شهروندان است.

آوای ری آنلاین: آیین ورود ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهرری برگزار شد و وحید میرفائقی در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر شهردار منطقه و با هدف تسهیل و تسریع جابجایی شهروندان، ۲۲ دستگاه خودروی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه اضافه شد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت‌های مدهای حمل و نقلی است، افزود: تعداد ۱۰ دستگاه از اتوبوس‌های جدید در خط ۳۳۰ و مسیر مترو شهر ری به میدان راه آهن و نیز ۱۲ دستگاه در خط ۳۳۲ از مترو جوانمردقصاب به شهرک شهید مفتح از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت۲۲ در خدمت شهروندان است.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲۰ با اشاره به وجود ۴۷ اتوبوس بی‌آر‌تی فعال در این منطقه، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان هم اکنون ۵ دستگاه اتوبوس تک کابین در خطوط بی‌آر‌تی شبانه فعال هستند و شهروندان می‌توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس های تندرو استفاده کنند.

میرفائقی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ترافیک، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، خاطرنشان کرد: تلاشمان این است تا با اضافه کردن اتوبوس‌های جدید، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.

#جهادتبیین_رسانه
#جهادتبیین_روابط_عمومی_منطقه۲۰
#تهران_شهر_تلاش_و_سرزندگی
#شهرداری_منطقه_۲۰
#ری_۱۴۰۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار