تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 8:56
1437 بازدید
کد خبر : 2886

فرماندار ویژه ری:

استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان در اولویت قرار گیرد

استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان در اولویت قرار گیرد
فرماندار ری: بهترین زمان برای قوام زیربنای مجمع مشورتی جوانان است تا بر اساس آن باقی بنای این مجمع هم با قدرت ساخته شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف تاکید شده و در این شهرستان نیز مدیران باید استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان را در اولویت قرار دهند.

حمید زمانی در نشست ویژه با جوانان شهرستان ری و رونمایی از عصر جدید مجمع مشورتی جوانان این شهرستان بیان کرد: اکنون برای تحقق آرمانهای شما بهترین فرصت است.

وی تاکید کرد: بهترین زمان برای قوام زیربنای مجمع مشورتی جوانان است تا بر اساس آن باقی بنای این مجمع هم با قدرت ساخته شود.

زمانی اعلام کرد: تمامی مسئولان و مدیران باید در کنار مجمع جوانان شهرستان ری باشند و اقدامات عاجل برای تحقق اهداف آنان انجام دهند.

علی عبدالهی دبیر مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری گفت: هر مسئولی که در سطح بخش و یا شهرستان علیرغم ۴۱ بار تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بخواهد موضوعات مربوط به جوانان را به معاونت دیگری تقلیل دهد و یا شخصا از پیگیری این موضوع حیاتی شانه خالی کند آقای فرماندار باید خط شکنانه برخورد کند و قطعا جریان جوانان فرهیخته شهر نیز موضع خواهند گرفت.

وی افزود: صادقانه و متواضعانه در کنار مسئولین دغدغه مند نسبت به جوانان هستیم و در راستای تحقق اهدافشان از هیچ تلاشی کوتاهی نمیکنیم.

شایان ذکر است؛ این مجمع با دبیری علی عبدالهی و ۶ کارگروه و پنج بخش رتبه نخست را در سطح استان تهران کسب کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار