تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 6:02
1050 بازدید
کد خبر : 2626

فرماندار ویژه شهرستان ری پای صحبت مردم و تولید کنندگان نشست

فرماندار ویژه شهرستان ری پای صحبت مردم و تولید کنندگان نشست
دومین سفر فرماندار ویژه شهرستان ری به بخش قلعه نو رقم خورد و نماینده دولت در ری در جریان این سفر پای صحبت تولیدکنندگان و اهالی آن بخش نشست و مشکلات زیرساختی، صنعتی، توسعه ای، محیط زیست و ساخت و سازهای غیرمجاز را در دیدار ها و برنامه‌های این سفر یک روزه بررسی کرد.

در این سفر جمعی از معاونین و روسای ادارات فرمانداری و شهرستان ری، بخشدار، شهردار و دهیاران بخش قلعه نو، حمید زمانی فرمانداری شهرستان ری را همراهی می کردند.

حمید زمانی روز پنجشنبه در بدو ورود به بخش قلعه نو وارد روستای فیروزآباد شد و بعد از انعقاد جلسه و گفت و شنود با دهیار و شورای این روستا دستورات لازم برای پیشرفت امور را صادر کرد.

وی در ادامه برای بررسی راه‌های روستایی، مشکلات زیرگذر، بافت فرسوده، اسناد ملکی و مشکل گازرسانی به واحدهای صنعتی به روستای ده خیر رفت، این دیدار به صورت چهره به چهره با مسئولین و اهالی روستا انجام شد و زمانی مشکلات و راه های برون رفت آن را از اهالی و مسئولین ذیربط جویا شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری پای صحبت مردم و تولید کنندگان نشست

بعد از روستای ده خیر اتوبوس خدمت برای بررسی مشکلات آب، ساخت و ساز غیر مجاز شهرک زینبیه و دریاچه پرورش آبزیان و معضلات دامپروران وارد روستای عشق آباد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری بعد از حضور در محل ساخت و ساز غیر مجاز، خانه بهداشت و دریاچه روستای عشق آباد چند مجتمع دامپروری را بازدید و درخواست‌های مدیران آن را شنید و در همان محل با حضور معاون عمرانی فرمانداری و رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و مدیران آن مجتمع‌ها مسیرهای رفع موانع تولید و توسعه را بررسی کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری پای صحبت مردم و تولید کنندگان نشست

اتوبوس خدمت در مقصد بعدی به شهرک ولیعصر(عج) رسید

زمانی در این شهرک ضمن دیدار با یکی از تولیدکنندگان صنایع چوبی حاضر در شهرک معضلات و مشکلات آنها را جویا شد و در ادامه نسبت به توسعه غیرقانونی در اراضی فعال کشاورزی حساسیت نشان داد و دستورات لازم برای بررسی این موضوع را صادر کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور سرهنگ خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ از کنارگذر و راه دسترسی دوم ترافیکی قلعه نو بازدید و حل این گره ترافیکی را از اولویت مهم محور مواصلاتی شهرستان اعلام کرد.

وی در پایان یکی از وظایف خود به عنوان فرماندار را جلوگیری از تضییع حقوق عامه و انسداد مسیر رانت‌خواری دانه‌درشت‌ها دانست و اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای عودت این سرمایه ها و تزریق آن در پروژه هایی که منافع شهروندان در آن درگیر است خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار