تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 20:56
270 بازدید
کد خبر : 5639

رحمت الله فیروزی پور،عضو کمیسیون عمران مجلس:

بانک مرکزی در حمایت از تولید نقش برجسته ای دارد

بانک مرکزی در حمایت از تولید نقش برجسته ای دارد
نقش بانک مرکزی در حمایت از تولید، تحول در دیپلماسی اقتصادی، شفافیت سامانه ها و ارتقای فناوری های بانکداری دیجیتال برجسته بوده است.

آوای ری آنلاین: رحمت الله فیروزی پور با اعلام این مطلب افزود : تحقق شعار راهبردی “جهش تولید با مشارکت مردم” با اجرای صحیح سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و ارتقای فناوری های تولید محقق می شود.

عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم نطنز،قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری، صراحتا در طلیعه سال نو، تاکید کردند باید زمینه حضور بخش غیردولتی و مردمی به عرصه تولید باز شود تا از ظرفیت‌های قابل دسترس اقتصادی حضور بخش غیر دولتی و خصوصی و مردمی به نفع مردم استفاده گردد.

فیروزی پور پیشنهاد داد: برای هماهنگی و هم افزایی ‌و تعامل بیشتر، کمیته ارتقای جهش تولید با مسوولیت معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی،رئیس کل بانک مرکزی، وزیر صمت ،وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه و نماینده ای از سوی مجلس و نماینده ای از طرف قوه قضائیه تشکیل و زمینه های جهش تولید را عملیاتی نمایند.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایطی که تولید باید در مسیر صنعت نسل پنجم مبتنی بر فناوری و نوآوری و هوشمندسازی قدم بردارد، ارتقای فناوری های تولید و حرکت در مسیر نوآوری و پیشرفت در عرصه ملی از الزامات جهش تولید ملی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اقدامات موثر یک سال و نیم اخیر دکتر فرزین در بانک مرکزی در حمایت از تولید، تحول در حوزه دیپلماسی اقتصادی ،شفافیت سامانه ها،ارتقای فناوری های بانکداری دیجیتال و نقش برجسته بانک مرکزی در اجرای نقشه راه فناوری تنظیم‌گری که حمایت عملی از بخش‌ تولید بوده است، پیشنهاد داد در راستای جهش تولید و مشارکت مردمی در ارتقای تولید در عرصه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری راهکارهای حمایتی از فعالان حوزه صنایع دستی،گردشگری و تولیدکنندگان مرتبط نیز پیش بینی گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار