تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 0:32
1463 بازدید
کد خبر : 899

اجرای عملیات عمرانی توسط مدیریت شهری حسن آباد فشافویه

اجرای عملیات عمرانی توسط مدیریت شهری حسن آباد فشافویه
مسئول عمران شهرداری حسن آبادفشافویه از ادامه عملیات پیاده روسازی در خیابان شهید قمی خبر داد.

محبی نژاد مسئول عمران شهرداری حسن آباد گفت: از آنجایی که پیاده روهای شهر می تواند نقش اساسی در ارتقاء و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند، درسال جاری عملیات پیاده روسازی با اعتباری بالغ  بر ۱/۵ میلیارد آغاز شده بود و برخی از مناطق شهر از جمله پیاده روی قسمتی از بلوار اصلی شهر، خیابان بسیج و… انجام شد و طی روزهای اخیر پیاده روسازی درخیابان شهید قمی آغازشده و همچنان ادامه دارد.

وی بهسازی و اجرای پیاده روسازی را از عمده فعالیت های حوزه فنی و عمرانی شهرداری خواند و گفت: در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان و با رویکرد ایمن سازی و مناسب سازی و زیبا سازی معابر پیاده رو، در جهت تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان این اقدامات صورت گرفته است.

آغاز عملیات عمرانی درخیابان صبا (کوچه سنگبری ها)

پیرو درخواست ساکنین خیابان صبا در ملاقات حضوری با شهردار، عملیات عمرانی دراین خیابان آغاز شد. یکی از خیابان های که در محدوده شهر واقع شده و با توجه به قرار گرفتن تعدادی از کارخانه های تولیدی و سنگبری ها، عملیات عمرانی در آن انجام نشده بود، پیرو درخواست حضوری صاحبان صنایع ساکن در این خیابان و مطرح نمودن مشکلات خود با شهردار، بنا به دستور شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد عملیات عمرانی در این خیابان در دستورکار واحد عمران شهرداری قرار گرفت و طی هفته های اخیر در راستای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین، عملیات جدولگذاری به طول ۱۱۰۰متر آغاز شده است.

محبی نژاد در این خصوص گفت: پیرو تاکیدات مدیریت شهری عملیات زیرسازی و آسفالت این خیابان نیز در دستور کار قرار گرفت و در صورت فراهم شدن شرایط پس از اتمام جدولگذاری و زیرسازی عملیات روکش آسفالت آن نیز به انجام خواهد رسید.

وی در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان به خصوص ساکنین و مغازه داران که نهایت همکاری را با مجموعه شهرداری داشته و دارند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار