تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 15:29

نشست شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری با هدف اتحاد و همبستگی بیشتر خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان در سالن جلسات مجتمع ابوالفتوح رازی با حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

آوای ری آنلاین: ” محسن شیرازی نژاد” پیشکسوت و فعال رسانه‌ای شهرستان ری  در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح اهداف و برنامه های این شورا پرداخت و گفت: اطلاع رسانی سریع و شفاف از اقدامات دستگاههای اجرایی و اداری با تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و افراد از جمله اهداف پیش روی این شوراست.

شیرازی همچنین هدف از برگزاری این نشست صمیمی را ایجاد همبستگی و هم افزایی بیشتر بین خبرنگاران عنوان کرد و گفت: تعداد خبرنگاران حاضر در این جلسه کل ظرفیت رسانه شهرستان نیست و همه فعالان رسانه می توانند با امضای مرامنامه، عضو این گروه شوند.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی خبرنگاران شهرستان ری اظهار داشت:  برنامه‌هایی در تداوم و تکمیل اقدامات رفاهی  سالهای گذشته برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است که به مرور زمان اطلاع رسانی و عملیاتی می گردد.

در این جلسه که بیش از سی نفر از فعالین رسانه و اعضای کانون بسیج رسانه، خانه مطبوعات و سامانه جامع رسانه های کشور حضور داشتند، مرامنامه اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران شهرستان ری تهیه و به امضای خبرنگاران رسید.

همچنین در این جلسه با تصویب حاضرین، محسن شیرازی نژاد، رضا فغانی، مصطفی علی اکبری، علی اشرف خانلری، محمد حسین عباسی، روح الله حسین زاده و انسیه اسماعیلی به عضویت هیات امنای شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری در آمدند.

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار