تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 15:29
444 بازدید
کد خبر : 4208

همزمان با نیمه شعبان؛

مرامنامه اخلاق حرفه ای خبرنگاران شهرستان ری امضا شد

مرامنامه اخلاق حرفه ای خبرنگاران شهرستان ری امضا شد
نشست شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری با هدف اتحاد و همبستگی بیشتر خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان در سالن جلسات مجتمع ابوالفتوح رازی با حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

آوای ری آنلاین: ” محسن شیرازی نژاد” پیشکسوت و فعال رسانه‌ای شهرستان ری  در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح اهداف و برنامه های این شورا پرداخت و گفت: اطلاع رسانی سریع و شفاف از اقدامات دستگاههای اجرایی و اداری با تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و افراد از جمله اهداف پیش روی این شوراست.

شیرازی همچنین هدف از برگزاری این نشست صمیمی را ایجاد همبستگی و هم افزایی بیشتر بین خبرنگاران عنوان کرد و گفت: تعداد خبرنگاران حاضر در این جلسه کل ظرفیت رسانه شهرستان نیست و همه فعالان رسانه می توانند با امضای مرامنامه، عضو این گروه شوند.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی خبرنگاران شهرستان ری اظهار داشت:  برنامه‌هایی در تداوم و تکمیل اقدامات رفاهی  سالهای گذشته برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است که به مرور زمان اطلاع رسانی و عملیاتی می گردد.

در این جلسه که بیش از سی نفر از فعالین رسانه و اعضای کانون بسیج رسانه، خانه مطبوعات و سامانه جامع رسانه های کشور حضور داشتند، مرامنامه اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران شهرستان ری تهیه و به امضای خبرنگاران رسید.

همچنین در این جلسه با تصویب حاضرین، محسن شیرازی نژاد، رضا فغانی، مصطفی علی اکبری، علی اشرف خانلری، محمد حسین عباسی، روح الله حسین زاده و انسیه اسماعیلی به عضویت هیات امنای شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری در آمدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار