عضو مجمع نمایندگان استان تهران در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان بر ضرورت حضور بیش از پیش بنیاد مستضعفان در روستاهای جنوب تهران تأکید و تصریح کرد: به دلیل مشکلات و کمبودها خواستار ایفای مسئولیت های اجتماعی بنیاد مستضعفان در این مناطق هستیم.

سید علی یزدی خواه در خصوص نشست با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در این نشست با اشاره به کمبودها و مشکلات روستاهای جنوب تهران خواستار ایفای مسئولیت های اجتماعی بنیاد مستضعفان، بیش از گذشته شدم.

یزدی خواه ادامه داد: همچنین در این نشست ضمن بیان مشکلات و معضلات روستای کبیرآباد در بخش کهریزک شهرستان ری و با عنایت به اینکه مالکیت زمین های این روستا متعلق به بنیاد مستضعفان است، خواستار ورود بنیاد جهت حل مشکلات این روستا شدم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: در این خصوص مقرر شد، موضوع در شورای تامین شهرستان ری مطرح و بنیاد مستضعفان نیز همکاری لازم را داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: در پایان، چگونگی رفع معارضین زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان در محدوده مجتمع ایستگاهی جدید راه آهن تهران-مشهد در شهرستان ری، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار