تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 2:36
1372 بازدید
کد خبر : 2656

یزدی خواه در نشست با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

ضرورت حضور بیش از پیش بنیاد مستضعفان در روستاهای جنوب تهران

ضرورت حضور بیش از پیش بنیاد مستضعفان در روستاهای جنوب تهران
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان بر ضرورت حضور بیش از پیش بنیاد مستضعفان در روستاهای جنوب تهران تأکید و تصریح کرد: به دلیل مشکلات و کمبودها خواستار ایفای مسئولیت های اجتماعی بنیاد مستضعفان در این مناطق هستیم.

سید علی یزدی خواه در خصوص نشست با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در این نشست با اشاره به کمبودها و مشکلات روستاهای جنوب تهران خواستار ایفای مسئولیت های اجتماعی بنیاد مستضعفان، بیش از گذشته شدم.

یزدی خواه ادامه داد: همچنین در این نشست ضمن بیان مشکلات و معضلات روستای کبیرآباد در بخش کهریزک شهرستان ری و با عنایت به اینکه مالکیت زمین های این روستا متعلق به بنیاد مستضعفان است، خواستار ورود بنیاد جهت حل مشکلات این روستا شدم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: در این خصوص مقرر شد، موضوع در شورای تامین شهرستان ری مطرح و بنیاد مستضعفان نیز همکاری لازم را داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: در پایان، چگونگی رفع معارضین زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان در محدوده مجتمع ایستگاهی جدید راه آهن تهران-مشهد در شهرستان ری، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار