تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 آذر 1401 - 19:27

عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت: پرداختن به مسائل کوچک و حاشیه ای غیر از اینکه وقت و انگیزه مدیران و خدمتگزاران را می گیرد، هیچ کمکی به حل مسائل و مشکلات مردم نمی کند.

آوای ری آنلاین: حسین سبحانی، عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت و شهرستان ری پیرامون اخبار منتشر شده در خبرگزاری تسنیم و کانال های تلگرامی در خصوص شهرداری قیامدشت به خبرنگار آوای ری گفت: خبرهای منتشر شده کاملا کذب بوده و افرادی با هدف تخریب چهره مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، قصد تضعیف روحیه کار جهادی در شهر قیامدشت را دارند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت با وحدت و همدلی سعی بر حل مسائل و مشکلات مردم این شهر را دارند و تمام تلاش خود را در جهت خدمت صادقانه به مردم به کار بسته اند.

این عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت اضافه کرد: به همت مدیریت شهری در چندسال گذشته شاهد تحول عظیمی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی بودیم، که چهره این شهر را متحول و به عنوان شهر طلایی در استان تهران مطرح گردید.

وی افزود: دور از انصاف است که خدمات و زحمات مسئولان و مدیران به خاطر بعضی منافع دنیوی تعدادی افراد جاه طلب و دنیا پرست زیر سوال برود و آن را قربانی امیال شخصی کنیم و جای تعجب این است که یک خبرگزاری بجای پرداختن به مسائل و مشکلات اصلی مردم وقت و هزینه بیت المال را صرف درج اخبار کذب و ایجاد ناامیدی مردم به خدمتگزاران خود نماید.

این عضو شورای اسلامی شهرستان ری در پایان گفت: پرداختن به مسائل کوچک و حاشیه ای غیر از اینکه وقت و انگیزه مدیران و خدمتگزاران را می گیرد هیچ کمکی به حل مسائل و مشکلات مردم نمی کند.

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار