تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 19:27
789 بازدید
کد خبر : 3455

واکنش عضو باسابقه شورای اسلامی شهر قیامدشت به حواشی اخیر این شهر

زحمات مدیران را قربانی امیال شخصی نکنیم!

زحمات مدیران را قربانی امیال شخصی نکنیم!
عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت: پرداختن به مسائل کوچک و حاشیه ای غیر از اینکه وقت و انگیزه مدیران و خدمتگزاران را می گیرد، هیچ کمکی به حل مسائل و مشکلات مردم نمی کند.

آوای ری آنلاین: حسین سبحانی، عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت و شهرستان ری پیرامون اخبار منتشر شده در خبرگزاری تسنیم و کانال های تلگرامی در خصوص شهرداری قیامدشت به خبرنگار آوای ری گفت: خبرهای منتشر شده کاملا کذب بوده و افرادی با هدف تخریب چهره مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، قصد تضعیف روحیه کار جهادی در شهر قیامدشت را دارند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت با وحدت و همدلی سعی بر حل مسائل و مشکلات مردم این شهر را دارند و تمام تلاش خود را در جهت خدمت صادقانه به مردم به کار بسته اند.

این عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت اضافه کرد: به همت مدیریت شهری در چندسال گذشته شاهد تحول عظیمی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی بودیم، که چهره این شهر را متحول و به عنوان شهر طلایی در استان تهران مطرح گردید.

وی افزود: دور از انصاف است که خدمات و زحمات مسئولان و مدیران به خاطر بعضی منافع دنیوی تعدادی افراد جاه طلب و دنیا پرست زیر سوال برود و آن را قربانی امیال شخصی کنیم و جای تعجب این است که یک خبرگزاری بجای پرداختن به مسائل و مشکلات اصلی مردم وقت و هزینه بیت المال را صرف درج اخبار کذب و ایجاد ناامیدی مردم به خدمتگزاران خود نماید.

این عضو شورای اسلامی شهرستان ری در پایان گفت: پرداختن به مسائل کوچک و حاشیه ای غیر از اینکه وقت و انگیزه مدیران و خدمتگزاران را می گیرد هیچ کمکی به حل مسائل و مشکلات مردم نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار