تاریخ انتشار: دوشنبه 20 تیر 1401 - 5:39

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق محتویات خودرو با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه همه مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع سرقت‌های داخل خودرو در حوالی مترو شهرری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری با گشت زنی‌های شبانه روزی، انجام تحقیقات میدانی از مناطق وقوع جرم و کنترل و رصد سارقان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از متهمان سابقه دار شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران حین گشت زنی، فردی با مشخصات مورد نظر که در حال پرسه زدن در اطراف خودرو‌های پارک شده بود مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های ماموران انتظامی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و همه مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان به شهروندان توصیه کرد و گفت: برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار