تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 5:39
770 بازدید
کد خبر : 2524

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۴۰ فقره سرقت

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۴۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق محتویات خودرو با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه همه مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع سرقت‌های داخل خودرو در حوالی مترو شهرری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری با گشت زنی‌های شبانه روزی، انجام تحقیقات میدانی از مناطق وقوع جرم و کنترل و رصد سارقان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از متهمان سابقه دار شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران حین گشت زنی، فردی با مشخصات مورد نظر که در حال پرسه زدن در اطراف خودرو‌های پارک شده بود مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های ماموران انتظامی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و همه مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان به شهروندان توصیه کرد و گفت: برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار