طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه ناحيه حضرت روح الله (ره) سرهنگ پاسدار حسن حیدری جانشین فرماندهی به عنوان دبیر ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحيه حضرت روح الله(ره) منصوب گردید.

سرهنگ حسن حیدری جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرستان ری هر ساله میزبان پذیرایی از مهمانان و زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام راحل بوده و امسال نیز سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) از تاریخ ۱۳ خرداد ماه میزبان زائران استان اصفهان می باشد.

وی افزود: از اقدامات صورت گرفته در جهت رفاه حال زائران ستاد گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) کمیته بندی های مختلفی از قبل کمیته امنیتی،کمیته فرهنگی،کمیته اسکان زائران، کمیته آماد و پشتیبانی تشکیل شده است.

دبیر ستاد سی و سومین سالگرد سپاه ناحیه حضرت روح‌الله به برگزاری برنامه های فرهنگی این نهاد در مراسم اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه‌ای از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، مراسم خاطره گویی و روایت گری از انقلاب، بیانات رهبری، توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای تبیین اندیشه‌های امام راحل برای جوانان و نوجوانان و بسته های فرهنگی در اتوبوس‌های زائران از مبدا تهیه و در بین آنها توزیع می‌شود.

حیدری گفت: برنامه ریزی هایی نیز به منظور اعزام زائران شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد و قلعه نو به در روز مراسم انجام شده است.

وی در ادامه از استقرار ایستگاه‌های صلواتی و سلامت خبر داد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی به منظور پذیرایی از زائران و ایستگاه های سلامت در راستای تأمین سلامت زائران تدارک دیده شده که در صورت نیاز زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

گفتنی است: طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) سرهنگ پاسدار حسن حیدری جانشین فرماندهی به عنوان دبیر ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) منصوب گردید.

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار