تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 0:34
2346 بازدید
کد خبر : 2454

تشریح برنامه های ویژه ستاد ارتحال سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)

تشریح برنامه های ویژه ستاد ارتحال سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)
طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه ناحيه حضرت روح الله (ره) سرهنگ پاسدار حسن حیدری جانشین فرماندهی به عنوان دبیر ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحيه حضرت روح الله(ره) منصوب گردید.

سرهنگ حسن حیدری جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرستان ری هر ساله میزبان پذیرایی از مهمانان و زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام راحل بوده و امسال نیز سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) از تاریخ ۱۳ خرداد ماه میزبان زائران استان اصفهان می باشد.

وی افزود: از اقدامات صورت گرفته در جهت رفاه حال زائران ستاد گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) کمیته بندی های مختلفی از قبل کمیته امنیتی،کمیته فرهنگی،کمیته اسکان زائران، کمیته آماد و پشتیبانی تشکیل شده است.

دبیر ستاد سی و سومین سالگرد سپاه ناحیه حضرت روح‌الله به برگزاری برنامه های فرهنگی این نهاد در مراسم اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه‌ای از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، مراسم خاطره گویی و روایت گری از انقلاب، بیانات رهبری، توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای تبیین اندیشه‌های امام راحل برای جوانان و نوجوانان و بسته های فرهنگی در اتوبوس‌های زائران از مبدا تهیه و در بین آنها توزیع می‌شود.

حیدری گفت: برنامه ریزی هایی نیز به منظور اعزام زائران شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد و قلعه نو به در روز مراسم انجام شده است.

وی در ادامه از استقرار ایستگاه‌های صلواتی و سلامت خبر داد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی به منظور پذیرایی از زائران و ایستگاه های سلامت در راستای تأمین سلامت زائران تدارک دیده شده که در صورت نیاز زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

گفتنی است: طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) سرهنگ پاسدار حسن حیدری جانشین فرماندهی به عنوان دبیر ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) منصوب گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار