افرادی که به نقل از من در خصوص انتخاب فرماندار جدید برای شهرستان ری خبر منتشر می کنند، با من مرتبط نیستند.

استاندار تهران بر گمانه زنی ها و شایعات مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان ری پایان داد و اعلام داشت فعلا فرماندار ری به کار خود ادامه می دهد.

محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت و بزرگداشت یوم الله ۹ دی که با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، در ارتباط با شایعات و گمانه زنی ها درخصوص انتخاب فرد جدیدی برای سکانداری فرمانداری شهرستان ری، تاکید کرد: افرادی که به نقل از من در خصوص انتخاب فرماندار جدید برای شهرستان ری خبر منتشر می کنند، با من مرتبط نیستند.

وی افزود: من خیلی شفاف و صریح حرف خودم را می زنم و هرکسی هر حرفی در فضای مجازی از جانب بنده و مجموعه مدیریتی استانداری تهران نقل قول کرده شایعه است.دکتر منصوری تاکید کرد: آقای توکلی در حال حاضر فرماندار ری هستند و با تمام توان در حال خدمت و ادامه فعالیت در این مسئولیت هستند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: اگر روزی به جمع بندی جدیدی در خصوص شهرستان ری رسیدیم اعلام می کنیم و فعلا به جمع بندی جدیدی نرسیده ایم.

گفتنی است استاندار جوان تهران با اولویت های شایسته سالاری و بومی سازی فرمانداران را تا کنون منصوب کرده است.

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار