تاریخ انتشار: یکشنبه 12 آذر 1402 - 2:02

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری درباره حادثه رخ داده در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی در کهریزک، گفت: حمله و ایست قلبی موجب مرگ پیشکسوت کشتی در کهریزک شده است.

آوای ری آنلاین: حسین یوسف‌زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در تشریح ماجرای فوت یک پیشکسوت کُشتی حین برگزاری مسابقات کشتی در کهریزک، اظهار کرد: مسابقات دوستانه کشتی نوباوگان، خردسالان و نوجوانان کهریزک در حال برگزاری و همه تمهیدات و هماهنگی‌ها از قبیل حضور مأموران نیروی انتظامی، پزشک و اورژانس به طور کامل انجام شده بود، اما نیروهای اورژانس در سالن محل برگزاری مسابقات مستقر نبودند.

وی عنوان کرد: اورژانس اعلام کرده بود که در آماده‌باش هستیم و در صورت وقوع هرگونه اتفاق و حادثه‌ای، در اسرع وقت در محل حضور پیدا خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به اینکه مکاتبات و تماس بخشداری با اورژانس مستند و موجود است، بیان کرد: رضا گودرزی، از پیشکسوتان ورزش کشتی که در زمان برگزاری مسابقات به عنوان تماشاگر و روی سکوها حضور داشته، دچار حمله و ایست قلبی شده و پس از آن با برقراری تماس، عوامل اورژانس به موقع در سالن کشتی حضور پیدا کردند.

یوسف‌زاده تأکید کرد: با حضور عوامل اورژانس، بیمار دو بار احیا می‌شود و در سالن کشتی قدرت تکلم داشته است، برادر وی نیز در کنارش حضور داشته که پس از احیا و به دلیل بهبود شرایط جسمی، بیمار راضی به اعزام به بیمارستان نبوده و به اصرار برادرش به بیمارستان هفت‌تیر شهرری انتقال داده شده بود.

وی تصریح کرد: این پیشکسوت کشتی در بیمارستان به بخش آی‌سی‌یو منتقل شده و با سکته مجدد در بیمارستان، متاسفانه جان خود را از دست داده و فوت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری خاطرنشان کرد: در خصوص وقوع این حادثه، همه مسئولان اجرایی اعم از شهردار کهریزک، رئیس هیأت کشتی شهرستان و عوامل اجرای در سالن ورزشی متعلق به شهرداری کهریزک حضور داشته‌اند.

یوسف‌زاده با تسلیت به خانواده داغدار این پیشکسوت کشتی، گفت: از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم و همدردی خود را با خانواده داغدار گودرزی اعلام می‌کنم.

#کشتی #کهریزک #ورزش#جوانان#شهرری#پیشکسوت

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار